Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing prodeje nemovitosti
Havránková, Jana ; Pěknic, Štěpán (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Marketing prodeje nemovitosti“ a zabývá se především dostupnosti informací, které jsou poskytovány zákazníkům. Dále novelou zákona o dani z převodu z nemovitostí, kdy nově přechází daňové břemeno na kupujícího, jak působí tato změna v zákoně na trh s nemovitostmi, na realitní kanceláře, prodávající či kupující. Následné řešení sporů či reklamací při nákupu/prodeji nemovitosti a analýzou času, který je potřeba ke schůzkám a k uzavření smlouvy prostřednictvím realitní kanceláře nebo bez její pomoci. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou převážně specifikovány základní pojmy související s marketingem, v druhé části je aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou popsány návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Marketing prodeje nemovitosti
Havránková, Jana ; Pěknic, Štěpán (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Marketing prodeje nemovitosti“ a zabývá se především dostupnosti informací, které jsou poskytovány zákazníkům. Dále novelou zákona o dani z převodu z nemovitostí, kdy nově přechází daňové břemeno na kupujícího, jak působí tato změna v zákoně na trh s nemovitostmi, na realitní kanceláře, prodávající či kupující. Následné řešení sporů či reklamací při nákupu/prodeji nemovitosti a analýzou času, který je potřeba ke schůzkám a k uzavření smlouvy prostřednictvím realitní kanceláře nebo bez její pomoci. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou převážně specifikovány základní pojmy související s marketingem, v druhé části je aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou popsány návrhy a případná doporučení ke zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.