Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Factors that influence e-shopping in the Ghanaian grocery market
Larbi, Prince
ABSTRAKT Larbi, P. “Faktory ovlivňující online nákupování na ghanském potravinářském trhu”. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, 2019. Tato bakalářská práce zkoumá, jak obyvatelé Ghany využívají online obchodu s potravinami, jeho oblíbenost a současný stav popularity online nakupování v Ghaně. Jejím cílem je průzkum online nakupování potravin většiny obyvatel z Ghany. V této práci byl použit dotazníkový průzkum, dotazovalo se 220 lidí. Dále zde byla analyzovaná témata, jako je elektronický obchod a chování spotřebitelů při nákupech. Dotazníkové průzkumy a rozhovory byly provedeny za účelem zjištění názorů Ghaňanů na on-line nakupování s potravinami. Manažeři firem zabývajících se prodejem potravin vznesly potenciální obavy z nemožnosti dodání zboží na adresu, poněvadž ne všechny čtvrtě mají ulice, čísla domu a navíc to stěžují špatné silnice. Někteří respondenti dotazníkového průzkumu v Ghaně také zdůraznili, že dají přednost nákupu na tržnici, jelikož mohou smlouvat o ceně, což je v Ghaně běžné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.