Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv defektu pneumatiky na jízdní dynamiku vozidla
Kubík, Adam ; Bradáč, Albert (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je zjištění vlivu defektu pneumatiky na jízdní dynamiku vozidel. První část práce popisuje dynamiku vozidel, především jízdní odpory, přilnavost, směrové vlastnosti pneumatik a brzdění. Na tuto kapitolu navazuje přehled o výrobě a konstrukci moderních pneumatik pro osobní vozidla. Následující praktická část práce je zaměřena na jízdní zkoušky, pomocí kterých je dokazován vliv defektu na jízdní vlastnosti vozidla. V práci je zejména zjišťován vliv na směrovou úchylku, brzdnou dráhu, zpomalení a příčné zrychlení. Závěr práce se zabývá defektem pneumatiky ve vyšších rychlostech, jeho důsledky i opatřeními pro zmírnění následků.
Analýza jízdních manévrů vozidel za snížené adheze
Šabík, Matúš ; Sedlák, Robert (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá jízdními manévry za snížené adheze, obzvlášť v zimním období. Obsahuje přehled koeficientů adheze různých povrchů, publikovaných rozličnými autoři. Tyhle hodnoty byli za pomoci statistických metod rozdělené na běžné a krajní. V práci jsou popsané faktory ovlivňující adhezi. Na zjištění adheze byla použita brzdná zkouška, kruhová zkouška a slalom. Jádro práce obsahuje popis vozidel, povrchů, stavu počasí, měřící zařízení a uskutečněné testy. Jako alternativa k použití akcelerometru bylo úspěšně použité časoměřičské vybavení na určení zpomalení vozidla. Získané údaje byli spravované a porovnané s jinými publikacemi.
Měření charakteristik podvozku vozidla během jízdy
Huf, Jiří ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémy a postupy pro měření charakteristik podvozku vozidla během jízdy, dále také názorně dokazuje užitečnost měření v inženýrské praxi. Nejprve je rozebrán podvozek vozidla, následují snímače a měření jako takové a poslední část je věnována popisu a zhodnocení brzdné zkoušky v závislosti na funkčnosti systému ABS. Byla vytvořena přehledná tabulka snímačů a tabulka hodnotící výsledky brzdné zkoušky. Dále byl také popsán měřící systém firmy Kistler, jakožto příklad měřícího systému pro měření dynamiky vozidla.
Analýza jízdních manévrů vozidel za snížené adheze
Šabík, Matúš ; Sedlák, Robert (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá jízdními manévry za snížené adheze, obzvlášť v zimním období. Obsahuje přehled koeficientů adheze různých povrchů, publikovaných rozličnými autoři. Tyhle hodnoty byli za pomoci statistických metod rozdělené na běžné a krajní. V práci jsou popsané faktory ovlivňující adhezi. Na zjištění adheze byla použita brzdná zkouška, kruhová zkouška a slalom. Jádro práce obsahuje popis vozidel, povrchů, stavu počasí, měřící zařízení a uskutečněné testy. Jako alternativa k použití akcelerometru bylo úspěšně použité časoměřičské vybavení na určení zpomalení vozidla. Získané údaje byli spravované a porovnané s jinými publikacemi.
Vliv defektu pneumatiky na jízdní dynamiku vozidla
Kubík, Adam ; Bradáč, Albert (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je zjištění vlivu defektu pneumatiky na jízdní dynamiku vozidel. První část práce popisuje dynamiku vozidel, především jízdní odpory, přilnavost, směrové vlastnosti pneumatik a brzdění. Na tuto kapitolu navazuje přehled o výrobě a konstrukci moderních pneumatik pro osobní vozidla. Následující praktická část práce je zaměřena na jízdní zkoušky, pomocí kterých je dokazován vliv defektu na jízdní vlastnosti vozidla. V práci je zejména zjišťován vliv na směrovou úchylku, brzdnou dráhu, zpomalení a příčné zrychlení. Závěr práce se zabývá defektem pneumatiky ve vyšších rychlostech, jeho důsledky i opatřeními pro zmírnění následků.
Měření charakteristik podvozku vozidla během jízdy
Huf, Jiří ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémy a postupy pro měření charakteristik podvozku vozidla během jízdy, dále také názorně dokazuje užitečnost měření v inženýrské praxi. Nejprve je rozebrán podvozek vozidla, následují snímače a měření jako takové a poslední část je věnována popisu a zhodnocení brzdné zkoušky v závislosti na funkčnosti systému ABS. Byla vytvořena přehledná tabulka snímačů a tabulka hodnotící výsledky brzdné zkoušky. Dále byl také popsán měřící systém firmy Kistler, jakožto příklad měřícího systému pro měření dynamiky vozidla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.