Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnotová nabídka podniků a strategie
CHYLÍKOVÁ, Markéta
Obsah této diplomové práce je zaměřen na analýzu hodnotové nabídky firem a jejich strategie. Cílem této práce je na základě zvolené metodiky analyzovat stav současné situace vybraných podniků a následně navrhnout změny pro zlepšení jejich strategie. Tento hlavní cíl byl dosažen pomocí čtyř dílčích cílů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako je strategie, strategie modrého oceánu, hodnotová nabídka nebo také význam a princip business modelu, který je pro tuto práci klíčový. V hlavní části jsou charakterizovány vybrané podniky a sestaveny business modely. Následně jsou zhodnoceny hodnotové nabídky podniků a jejich determinantů pomocí hodnotových křivek a PEST analýzy. Dále jsou navrhnuta doporučení pro strategii a změny jednotlivých firem. Ke splnění tohoto cíle byl vypracován rámec čtyř aktivních opatření. Všechny tři zkoumané podniky jsou na trhu velice úspěšné a nabízejí zákazníkovi určitou přidanou hodnotu. Společnost Pandora má silné postavení na trhu především díky svým originálním náramkům, které si mohou zákazníci sestavit dle své libosti. Společnost Mixit je známá především pro své vlastní míchání müsli dle chuti a výběru zákazníka. Společnost Airbnb je úspěšná díky své různorodé nabídce ubytování a pestrým zážitkům.
Strategie modrého oceánu
KALČÍKOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit na základě metodiky strategie modrých oceánů současnou pozici vybrané firmy XY a navrhnout doporučení pro budoucí strategii. Současné situace firmy XY byla zhodnocená pomocí finanční analýzy podniku, Business modelu, analýzy konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), analýzy vnějšího okolí firmy (PESTE analýza), mapy užitku zákazníka a analýzy zákaznických preferencí, jejíž výsledky byly graficky znázorněny pomocí hodnotových křivek. Dále byla provedená SWOT analýza, která zjistila silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. S využitím silných stránek a příležitostí byly generovány alternativy pro budoucí strategii firmy XY a ty byly následně zhodnoceny pomocí metody WSA. Na základě zvolené alternativy byl vytvořen nový Business model, který popisuje přínosy a omezení pro firmu XY. V závěru práce jsou popsány návrhy pro budoucí strategii na základě zvolené alternativy za využití souřadnicové sítě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.