Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
AutoRapper - Automatic Alignment of Speech with a Rhythm
Poliak, Sebastián ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This thesis describes a design and implementation of an application that automatically converts the input speech recording into a rap. This process is based on alignment of speech with a rhythm, which is achieved by phoneme recognition, syllabification and time-scale modification. The external features such as beat and vocal effect are added in order to make the resulting signal as close as possible to the real rap. The resulting application runs as a web service available to the users.
Theremin
Musil, Petr ; Olejár, Adam (oponent) ; Vlček, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou konstrukce hudebního nástroje theremin. V teoretické části této práce jsou popsány jednotlivé typy oscilátorů a jejich možné využití při konstrukci tohoto hudebního nástroje. Praktická část práce se zabývá konkrétním návrhem, simulací a konstrukcí obvodu ovládání výšky tónu, obvodu ovládání hlasitosti, směšovače, předzesilovače a stabilizátoru napájení. Princip funkce zařízení je založen na principu směšování dvou VF signálů produkovaných oscilátory v Colpittsově zapojení.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
Zpracování logů pomocí ELK stacku
SLAVÍK, David
Tato práce popisuje problémy s počítačovými logy a jak s nimi pracovat. Hlavním cílem této práce je ukázat, jak shromažďovat, transformovat, ukládat a zkoumat logy vytvořené aplikací nebo systémem. Představuje řešení pro správu logů s názvem ELK stack, které se skládá ze tří hlavních komponent: Elasticsearch, což je NoSQL databáze a vyhledávací engine, Kibana používaná jako grafické uživatelské rozhraní pro prohlížení, analýzu dat a také pro vytváření dashboardů. Logstash je součástí stacku, který transformuje a připravuje strukturu zpráv pro Elasticsearch. Další komponentou jsou beaty, které slouží ke sběru dat ze serverů. Součástí této práce je také návod na instalaci, konfiguraci a vytvoření pracovního prostoru s daty. Výsledek této práce by měl být užitečný pro společnosti, které se potýkají s logy, při implementaci vlastního řešení pro správu logů.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
Theremin
Musil, Petr ; Olejár, Adam (oponent) ; Vlček, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou konstrukce hudebního nástroje theremin. V teoretické části této práce jsou popsány jednotlivé typy oscilátorů a jejich možné využití při konstrukci tohoto hudebního nástroje. Praktická část práce se zabývá konkrétním návrhem, simulací a konstrukcí obvodu ovládání výšky tónu, obvodu ovládání hlasitosti, směšovače, předzesilovače a stabilizátoru napájení. Princip funkce zařízení je založen na principu směšování dvou VF signálů produkovaných oscilátory v Colpittsově zapojení.
AutoRapper - Automatic Alignment of Speech with a Rhythm
Poliak, Sebastián ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This thesis describes a design and implementation of an application that automatically converts the input speech recording into a rap. This process is based on alignment of speech with a rhythm, which is achieved by phoneme recognition, syllabification and time-scale modification. The external features such as beat and vocal effect are added in order to make the resulting signal as close as possible to the real rap. The resulting application runs as a web service available to the users.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.