Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza fungování franšízového modelu v bankovnictví na příkladu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kollarovská, Aneta ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je analyzovat fungování franšízového modelu v bankovním sektoru na příkladu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. a utvořit tak ucelený obraz o fungování tohoto konceptu. Práce komplexně shrne principy franšízového systému v bankovnictví jak z obecného hlediska, tak v konkrétním případě obchodních míst UniCredit Bank Expres. Téma je aktuální vzhledem k rostoucí oblibě franšízingu a jeho potenciálu uplatnění v dalších oblastech. Literatura problematiku vztahu franšízingu a bankovnictví příliš neřeší ani v teoretické, ani v praktické rovině. Problematika bude zkoumána formou kvalitativního výzkumu procesů, vztahů a okolností v bankovním prostředí v kontextu franšízového systému. Metody výzkumu tvoří především zúčastněné pozorování a polostrukturované rozhovory na různých úrovních vedení a dále analýza dokumentů banky. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou a vývojem franšízingu a řeší jeho právní úpravu. V další části se teorie zabývá bankovním sektorem a vymezením jeho vztahů k franšízingu. Předmětem praktické části práce je pak samotná analýza fungování franšízového konceptu. Práce zmapuje proces vzniku bankovní franšízy a analyzuje chod franšízové pobočky a její postavení v rámci banky, včetně specifik vyplývajících z povahy podnikání v tomto oboru. Závěrem práce řeší rizika vyplývající z franšízingu v bankovnictví a vyhodnocuje funkčnost tohoto modelu.
Řízení distribučních kanálů v bance a faktory jejich efektivnosti
Kuklová, Kateřina
KUKLOVÁ, K., Řízení distribučních kanálů v bance a faktory jejich efektivnosti. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Diplomová práce se zabývá distribučními kanály využívanými obchodními bankami. První část práce poskytuje pohled na možnosti distribuce bankovních služeb a za pomoci odborné literatury a studií zabývajících se touto problematikou jednotlivé distribuční kanály charakterizuje. Konkrétně se pak zabývá pobočkovou sítí vybrané banky jako klasickým distribučním kanálem, franšízovými obchodními místy jako novým distribučním kanálem a sítí finančních poradců jako alternativním distribučním kanálem se zaměřením na retailové produkty. Stěžejní částí diplomové práce je vyhodnocení efektivnosti distribučních kanálů a identifikace faktorů, které efektivnost při prodeji zvolených bankovních produktů ovlivňují. Metodika práce je postavena na využití poměrového ukazatele finanční analýzy, který je vhodný pro zjištění a porovnání efektivnosti distribučních kanálů a na využití korelační analýzy. Pomocí těchto metod identifikuje práce faktory ovlivňující efektivnost distribučních kanálů. V závěru diplomové práce jsou formulována doporučení pro řízení bankovních distribučních kanálů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.