Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most na dálnici nad Dolanským potokem
Šedrla, Jakub ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Má práce je zaměřena na návrh a posouzení dálničního mostu nad Dolanským potokem. Most je stavěn pomocí letmé betonáže. Délka běžného pole je 110 metrů. Most je dodatečně předpjatou konstrukcí. Statický model je vytvořen z prutů.Analýza během celé životnosti modelu je provedena metodou časové diskretizace. Návrh vyztužení je proveden pro podélný a příčný řez.
Přemostění přehrady
Kučerka, Ján ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes přehradu. Byly zpracovány 2 varianty přemostění. Vybraná varianta je spojitý nosník o třech polích. Příčný řez je tvořen komorovým průřezem s proměnnou výškou. Konstrukce má celkovou délku 156,8 m a je budována pomocí technologie letmé betonáže. Most je navržen a posouzen podle mezních stavů na dočasné a trvalé návrhové situace. Součástí práce je statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Přemostění přehrady
Kučerka, Ján ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes přehradu. Byly zpracovány 2 varianty přemostění. Vybraná varianta je spojitý nosník o třech polích. Příčný řez je tvořen komorovým průřezem s proměnnou výškou. Konstrukce má celkovou délku 156,8 m a je budována pomocí technologie letmé betonáže. Most je navržen a posouzen podle mezních stavů na dočasné a trvalé návrhové situace. Součástí práce je statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most na dálnici nad Dolanským potokem
Šedrla, Jakub ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Má práce je zaměřena na návrh a posouzení dálničního mostu nad Dolanským potokem. Most je stavěn pomocí letmé betonáže. Délka běžného pole je 110 metrů. Most je dodatečně předpjatou konstrukcí. Statický model je vytvořen z prutů.Analýza během celé životnosti modelu je provedena metodou časové diskretizace. Návrh vyztužení je proveden pro podélný a příčný řez.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.