Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové možnosti hostelu
Ivánková, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Roller, Tomáš (oponent)
Diplomová práce "Marketingové možnosti hostelu" se zabývá podnikem Hostel Marabou Prague a jeho současnými marketingovými možnostmi. Osu práce tvoří marketingový proces strukturovaný do čtyř částí - Marketingové analýzy, Určení marketingové strategie, Konkretizace marketingového mixu a Implementace. Hlavním přínosem práce je analýza specifikého segmentu cestovního ruchu (mladých nezávislých turistů, tzv. baťůžkářů) a vytvoření marketingové strategie, která plně respektuje charakter poptávky, trendy trhu a cíle firmy a využívá propagačních a distribučních možností nových médií, zvláště pak Webu 2.0.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.