Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení venkovní reklamy
BAUEROVÁ, Milada
Cílem bakalářské práce na téma Hodnocení venkovní reklamy je na základě hodnocení venkovní reklamy vybraného podniku navrhnout změny a doporučení pro tento podnik. Dalšími cíli této bakalářské práce jsou: zjištění, jak lidé registrují venkovní reklamu, vytvoření vlastního návrhu reklamy a zjištění, která z kampaní bude úspěšnější. Zvoleným podnikem je Restaurace Bazén v Rakovníku. Jedná se o menší podnik, zabývající se pohostinskou činností. Vlastní práce je zpracována pomocí následujících metod: literární přehled, řízený rozhovor, experiment (pomocí dotazníkového šetření), porovnání, syntéza a analýza výsledků. Na základě výsledků budou navrhnuta nová opatření a doporučení pro zvolený podnik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.