Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Měření hodnoty značky Kingswood
Molodzinovska, Vladyslava
Cílem této bakalářské práce je měření současné výkonnosti značky Kingswood na základě prvků vnímaného marketingového mixu a dimenzí hodnoty značky, jimiž jsou loajalita ke značce, vnímaná kvalita a povědomí o značce s asociacemi spojenými s ní. V teoretické části bakalářské práce se vysvětluje vícerozměrný koncept hodnoty značky a jsou představeny dosavadní výsledky měření vztahů mezi prvky marketingového mixu a hodnotou značky. Na základě teoretických poznatků je postaven koncepční model a jsou formulovány hypotézy pro účel následného statistického testování. S cílem představit cider Kingswood je do teoretické části bakalářské práce také zahrnut aktuální marketingový mix značky. Další část práce popisuje metodiku týkající se regresní a korelační analýzy. Ta je následně využitá v praktické části práce, která se věnuje odhalení vztahů mezi proměnnými a verifikaci předpokladů uvedených v teoretické části práce. V neposlední řadě jsou představeny výsledky práce a nabízena doporučení ohledně vylepšení stávajících prvků marketingového mixu s cílem přispět k vyšší hodnotě značky Kingswood.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.