Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multikanálové atribuční modelování
Žárský, Jiří ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Vraná, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá atribucí v kontextu online marketingu a studuje dostupné modely pro hodnocení výkonnosti online reklamních kampaní. Tato výkonnost je měřena na základě prospěšnosti kampaní při získávání zákaznické pozornosti a generování tržeb. Pro analýzu jsou použita data obsahující informace o interakcích konkrétních uživatelů s reálnými reklamními kampaněmi. Před řešením samotného atribučního problému jsou dostupná data z platformy AdForm očištěna a transformována do požadovaných struktur. Tento proces je automatizován v ETL nástroji Keboola. Následně jsou na data aplikovány různé atribuční modely; od jednoduché heuristiky, přes Shapley Value až po Markovovy řetězce. V práci je popsána teoretická stránka i praktická aplikace těchto modelů. Nakonec jsou výsledky jednotlivých modelů interpretovány vzhledem k nákladům reklamních kampaní ve vizualizačním nástroji Tableau. Pro interpretaci jsou použity metriky jako návratnost investic do reklamy. Práce nabízí kritické zhodnocení atribučních modelů na bázi předem definovaných kritérií. V rámci praktické části práce bylo vytvořeno schéma datových transformací. To může být použito pro analýzu dalších reklamních kampaní. Součástí práce je také kapitola věnující se problémům, které mohou generovat nepřesnosti ve výsledcích.
Moderní podpora prodeje pomocí mobilních technologií
Žabka, Michael ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní aplikace pro podporu prodeje v maloobchodních řetězcích. Mobilní aplikace je ztvárněna na základě navržené služby pro podporu prodeje, jejíž předmět a návrh je v této práci taktéž popsán. Mobilní aplikace využívá nejmodernější technologie, které jsou v současné době dostupné v mobilních zařízeních. Jedná se o technologie, zajišťující identifikaci zákazníka v prodejně, sdělování marketingových informací zákazníkovi a některé další možnosti, získávající detailní informace o nákupním chování zákazníka. Díky těmto datům je možné analyzovat zákazníka různými metodami, které jsou v práci taktéž popsány, a na základě těchto analýz zefektivňovat prodeje, nákupy a jiné procesy maloobchodů. Cílem práce je vytvořit použitelnou mobilní aplikaci, která podporuje prodej v maloobchodních řetězcích. Teoretická část práce se zabývá nejprve popisem běžného marketingu, na jehož základě je popsán analytický marketing neboli marketing řízený daty. Pro zanesení tématu práce do odvětví maloobchodu je tento tzv. retail definován, jsou popsána jeho specifika a text je pozvolna přenesen do moderního technologického zázemí. Konkrétní možnosti moderních technologií jsou představeny v poslední kapitole teoretické části, která je primárně zaměřena na vývoj mobilních aplikací v prostředí IBM Worklight. Praktická část práce je rozdělena do dvou kapitol, kde první se zabývá popisem navrhované služby pro podporu prodeje. Popis se skládá ze schémat architektur, datových toků a návrhů komunikačních rozhraní. Na základě této služby je popsán návrh mobilní aplikace v kapitole druhé, a to od uživatelského rozhraní po technologickou architekturu. Tato mobilní aplikace je následně v praktické části vyvinuta a poskytnuta jako opensource se všemi zdrojovými kódy a online spustitelnou demo verzí aplikace. Hlavním výstupem práce je právě zmíněná mobilní aplikace, která je v závěru praktické části popsána a uveden odkaz na její online dostupnou verzi. Mobilní aplikace obsahuje různorodou funkcionalitu pro zákazníka, jejímž cílem je otestovat použitelnost možností v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.