Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnitřní prostředí vybraného podniku a jeho zhodnocení
ŠVAMBERK, David
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace vybraného podniku prostřednictvím vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě zjištěných poznatků a následné navržení optimální strategie pro daný podnik ke zlepšení jeho silných stránek a odstranění slabých stránek. Vnitřní prostředí podniku bylo hodnoceno pomocí analýzy v jednotlivých funkcionálních oblastech. Analýza v jednotlivých funkcionálních oblastech zahrnovala marketing, řízení lidských zdrojů a finanční analýzu. Dále byla zpracována SWOT analýza, díky níž byly stanoveny slabé a silné stránky a příležitosti a ohrožení. Po zpracování všech analýz a na základě řízeného rozhovoru s ekonomickým představitelem podniku, byla navržena strategie dalšího možného rozvoje podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.