Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Hennlich, Pavel ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních témat, online reklamní kampaň a problematika optimalizace pro vyhledávače - SEO. Tato témata jsou z hlediska nejnovějších poznatků a trendů shrnuta v přehledové části a následně aplikována na rodinném e-shopu. V praktické části poté probíhá marketingová kampaň a dále je analyzován konkrétní zvolený web a pro jeho odhalené nedostatky je navrženo řešení, které je poté aplikováno a v závěru zhodnoceno. Hlavním přínosem práce je optimalizace a propagace zvoleného internetového obchodu. Jako další přínos může být považováno rozšíření znalostí a vědomostí autora a případných čtenářů této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.