Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza potřeb zákazníků vybrané firmy a strategie jejího dalšího rozvoje
MAŘÍKOVÁ, Monika
Stát se podnikatelem je důležité rozhodnutí v životě člověka, velmi výrazně ovlivní jeho budoucnost. Rozhodnutím stát se podnikatelem však jeho práce teprve začíná. Sepsání podnikatelského záměru by měla být samozřejmost, jedině tak podnikatel zjistí co vše je potřeba vědět a vlastnit pro začátky jeho praxe. Také externí společnosti využívají podnikatelský záměr jako podklad pro případnou spolupráci. Zjištění potřeb zákazníků by měla být jedna z priorit podnikatele. Uspokojovat potřeby nejen své, ale především zákazníků tvoří základ úspěchu každého podnikání. Pravidelné zjišťování aktuálních potřeb, častá komunikace se zákazníky je tak jediná možnost, jak se přiblížit jejich aktuálním potřebám. Podnikatel může být úspěšný, avšak v dnešní době změn, které se mnohdy nedají příliš předpovídat, je důležité mít sepsané varianty strategií, které lze použít v případě potřeby. Jednotlivé varianty neustále inovovat tak, aby byly neustále aktuelní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.