Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Vrána, Ivan ; MBA, Tomáš Zajíc, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na sledování marketingové efektivnosti v konkrétním stavebním podniku. Cílem práce je na základě rozpočtu analyzovat efektivnost vložených prostředků do marketingové komunikace. Zabývá se úspěšností webové komunikace a také rozborem nákladů poptávky a zakázky. Výstupem práce je návrh řešení na zlepšení sledování marketingu ve stavební firmě a přesné vyčíslení nákladů na nové a stávající zákazníky.
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Vrána, Ivan ; MBA, Tomáš Zajíc, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na sledování marketingové efektivnosti v konkrétním stavebním podniku. Cílem práce je na základě rozpočtu analyzovat efektivnost vložených prostředků do marketingové komunikace. Zabývá se úspěšností webové komunikace a také rozborem nákladů poptávky a zakázky. Výstupem práce je návrh řešení na zlepšení sledování marketingu ve stavební firmě a přesné vyčíslení nákladů na nové a stávající zákazníky.
Marketing planning at a wholesale company
Sviridova, Karina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Cílem této práce je studovat a analyzovat marketingové aktivity velkoobchodu a obchodních společností a následný vývoj efektivního marketingového plánu jako příklad "Merlion". Metodická Základem výzkumu byly práce ruských a zahraničních akademických pracovníků v oblasti strategického marketingu, marketingového plánování a strategického řízení organizace. Při psaní práce byla provedena řada postupů: Analýza marketingového plánu pro rok 2015, jakož i na řízení a interakci odděleními ve firmě Merlion, které byly popsány a analyzovány produkty vytvořili marketingový plán v roce 2016, navrhl marketingový rozpočet, úkoly byly distribuovány, stejně jako Výpočet efektivity marketingu společnosti. Na základě výpočtu účinnosti lze dospět k závěru, že marketingový plán pro rok 2016 přispěje k dosažení těchto cílů.
Analýza účinnosti kampaní na podporu produktů firmy na českém trhu
Kadlec, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Křížková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený pohled na problematiku jedné z části komunikačního mixu a to podporu prodeje, neboli sales promotion. Důležitost využívání tohoto nástroje v posledních letech nebývale narostla a některé tržní segmenty jsou na něm doslova závislé. Příkladem může být FMCG trh, kde je jedním z dominantních hráčů také společnost Procter & Gamble. Ta se k této problematice snaží přistupovat velice inovativně a díky tomu přináší na trh mnohdy velice zajímavé iniciativy jakou je například Pampers UNICEF. Právě tato iniciativa, jakožto i běžné promoce jsou z pohledu efektivity analyzovány v závěru mé práce.
Analýza efektivnosti dotací do kultury
Kubeš, Jan ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Roženský, Vojtěch (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na problematiku analýzy efektivnosti dotací do oblasti kultury, konkrétně zkoumá možnosti začlenění užitku -- především jako nástroje pro stanovení účelnosti v rámci analýzy efektivnosti -- do kontrolní činnosti veřejné dotující autority v podmínkách účelového financování.
Ekonomická analýza Východočeské energetiky
Petrovic, Nikolina ; Sotonová, Hana (vedoucí práce) ; Mareš, David (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí. V první popisuji pojem ekonomické analýzy, její uživatele a metody, které používá. V druhé praktické části aplikuji metodologii z první teoretické části na Východočeskou energetiku, a.s. Nejprve provádím finanční analýzu, dále pak analýzu efektivnosti a nakonec pomocí souhrnných indexu hodnotim ekonomickou situaci VČE, a.s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.