Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jedlý hmyz ve výživě
Lampová, Barbora ; Chrpová, Diana (vedoucí práce) ; Pánek, Jan (oponent)
Světová populace lidstva prudce roste a očekává se, že do roku 2050 dosáhne 9 miliard, což vede k zvýšené poptávce po potravinách. Jedním z hlavních globálních problémů je nedostatek kvalitních bílkovin. Konzumace jedlého hmyzu, známá jako entomofagie, je perspektivním řešením tohoto problému, poskytujícím nový zdroj bílkovin, tuků, vitaminů a minerálních látek. Tato alternativa může být ekologicky šetrnější než tradiční metody produkce potravin, přispívající k uspokojení rostoucích potřeb populace. Cílem této bakalářské práce bylo zjištění postojů a přístupu českých konzumentů k jedlému hmyzu a rovněž zjištění dostupnosti výrobků z jedlého hmyzu na českém trhu. V rámci této práce bylo zjištěno, že značná část respondentů měla předchozí zkušenost s konzumací jedlého hmyzu. Téměř 90 % respondentů v rámci tohoto hodnocení jedlý hmyz ochutnalo, přičemž většina konzumaci jedlého hmyzu zopakuje. Konzumenti obecně nejvíce preferovali skrytou formu jedlého hmyzu, která byla následována kulinárně upraveným hmyzem ve viditelné podobě. Podstatným zjištěním bylo také to, že nikdo z oslovených respondentů se s produkty z jedlého hmyzu nesetkal v kamenné prodejně, což bylo také potvrzeno průzkumem trhu, který poukázal na absenci těchto produktů v běžných kamenných provozovnách obchodních řetězců. Internetový...
Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh
Šulc, Marek
Šulc, M. Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zaměřuje převážně na specifika marketingových strategií produktů s obsahem hmyzího proteinu. První část práce se zabývá rešerší literatury a studií, které souvisejí se zkoumanou problematikou. V druhé části je pak proveden průzkum českého trhu a následně je navrhnuta marketingová strategie včetně kvantifikace nákladů pro vstup nového produktu, obsahujícího hmyzí protein, na trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.