Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv zadní části karoserie na aerodynamickou interakci vozidel
Vondruš, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na CFD simulaci jízdy skupiny dvou za sebou jedoucích vozidel DrivAer v různých karosářských variantách. Pro karosářské varianty Estateback, Fastback a Notchback jsou vytvořeny CFD modely, které jsou následně řešeny pomocí turbulentního modelu k-epsilon. Cílem práce je analýza vlivu zadní části karoserie vozů na jejich aerodynamické charakteristiky s ohledem na jízdu ve skupině.
Analýza vlivu rotace kola na aerodynamické vlastnosti vozidla
Škrášek, Roman ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modelováním a CFD výpočtem aerodynamických charakteristik variant vozidla, ovlivněných zatíženými a nezatíženými pneumatikami a dále vlivem na pneumatiky aplikovaných okrajových podmínek. Tyto výpočty kombinuje pro tři typy variabilní karoserie zádi vozidla DrivAer. Je zde provedena kompletní analýza a zhodnocení vlivů daných činitelů.
Vliv zadní části karoserie na aerodynamickou interakci vozidel
Vondruš, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na CFD simulaci jízdy skupiny dvou za sebou jedoucích vozidel DrivAer v různých karosářských variantách. Pro karosářské varianty Estateback, Fastback a Notchback jsou vytvořeny CFD modely, které jsou následně řešeny pomocí turbulentního modelu k-epsilon. Cílem práce je analýza vlivu zadní části karoserie vozů na jejich aerodynamické charakteristiky s ohledem na jízdu ve skupině.
Analýza vlivu rotace kola na aerodynamické vlastnosti vozidla
Škrášek, Roman ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modelováním a CFD výpočtem aerodynamických charakteristik variant vozidla, ovlivněných zatíženými a nezatíženými pneumatikami a dále vlivem na pneumatiky aplikovaných okrajových podmínek. Tyto výpočty kombinuje pro tři typy variabilní karoserie zádi vozidla DrivAer. Je zde provedena kompletní analýza a zhodnocení vlivů daných činitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.