Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama zaměřená na děti a její etický rámec
VOTRUBOVÁ, Jindra
Diplomová práce se zabývá problematikou hromadné komunikace a jedné z jejích důležitých součástí, reklamy. Soustřeďuje se na reklamu zaměřenou na děti, popisuje způsob a zdroje její regulace zákonné a samoregulace. Popisuje činnost Rady pro reklamu a srovnává zákonnou regulaci a samoregulaci ve Slovenské republice a ve Spolkové republice Německo. Práce poukazuje nutnost regulace neetické reklamní praxe, která zneužívá svůj vliv na dětského spotřebitele. Zároveň vyzdvihuje nutnost učit děti mediální gramotnosti, která by se především měla stát obranou dětí proti vlivu reklam.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.