Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza propagace webového portálu
Švarc, Pavel ; Kramoliš, Jan (oponent) ; Krejčířová, Lívia (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu propagace webového portálu firmy TOPPEX s.r.o. s názvem Krok za krokem k ekonomické samostatnosti. Tento portál firma založila v roce 2012 a na jaře 2013 realizovala pro portál internetovou reklamní kampaň s podporou fondů ESF. Tato bakalářská práce řeší podrobnou analýzu již proběhlé reklamní kampaně na základě tří nezávislých zdrojů dat. Prvním zdrojem jsou dva reporty firem, které internetovou reklamní kampaň realizovaly na svých internetových médiích (měšec.cz a internetové deníky firmy iBillboard.com). Dalším zdrojem dat pro vyhodnocení účinnosti a efektivnosti reklamy byla data Google Analytics. Třetím zdrojem dat byla interní databáze MySQL, která zachycovala postup klientů portálu. Na základě provedených a vyhodnocených analýz byly v bakalářské práci zpracovány návrhy pro další internetovou kampaň portálu pro rok 2014, kdy již firma nebude využívat finanční podporu fondů ESF. Součástí praktické části jsou i cenové návrhy.
Analýza propagace webového portálu
Švarc, Pavel ; Kramoliš, Jan (oponent) ; Krejčířová, Lívia (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu propagace webového portálu firmy TOPPEX s.r.o. s názvem Krok za krokem k ekonomické samostatnosti. Tento portál firma založila v roce 2012 a na jaře 2013 realizovala pro portál internetovou reklamní kampaň s podporou fondů ESF. Tato bakalářská práce řeší podrobnou analýzu již proběhlé reklamní kampaně na základě tří nezávislých zdrojů dat. Prvním zdrojem jsou dva reporty firem, které internetovou reklamní kampaň realizovaly na svých internetových médiích (měšec.cz a internetové deníky firmy iBillboard.com). Dalším zdrojem dat pro vyhodnocení účinnosti a efektivnosti reklamy byla data Google Analytics. Třetím zdrojem dat byla interní databáze MySQL, která zachycovala postup klientů portálu. Na základě provedených a vyhodnocených analýz byly v bakalářské práci zpracovány návrhy pro další internetovou kampaň portálu pro rok 2014, kdy již firma nebude využívat finanční podporu fondů ESF. Součástí praktické části jsou i cenové návrhy.
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
DUFKOVÁ, Iva
Cílem diplomové práce je zhodnocení současných nabídek reklam a charakteristika systému sestavování rozpočtů v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání jsou reklamy na jednovlivých rádiích, spokojenost firem s prací reklamní agentury a následně jejich reklamou a pohled spotřebitelů na reklamu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.