Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody a možnosti neskalárního a adaptivního testování ve výukových systémech
Dlabolová, Dita
Práce se zabývá návrhem adaptivního způsobu testování ve výukových systémech, navržený adaptivní test simuluje ústní zkoušení učitelem. Testované znalosti jsou uložené ve dvou nově vytvořených strukturách - studijní mapě a mapě propozic, které také řídí průběh testu. Cílem testu je vytvořit spojitý graf zobrazující znalosti zkoušeného, který zároveň představuje neskalární výsledek. V rámci práce byly vytvořeny doporučené postupy pro tvorbu zmíněných datových struktur a dále návrh softwarového řešení pro komplexní podporu navrženého adaptivní testování a návrh na jeho zapojení do existujících LMS. Navržené řešení je zhodnocené z hlediska ekonomického přínosu v případě jeho využití na PEF MENDELU. Adaptivní testování je možné využít pro různé úrovně vzdělávání, např. firemní vzdělávání, jak je ukázáno na praktické aplikaci. Hlavní přínos práce je v její komplexnosti řešení dané problematiky - v práci jsou řešeny všechny aspekty adaptivního testování, od přípravy studijních materiálů až po zpětnou vazbu po ukončení testu.
Automatizované testování znalostí uživatelů v projektu StartupJobs.cz
Mikschik, Filip ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Hrkal, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh a implementaci automatizovaného testování uživatelů v projektu StartupJobs.cz, které popisuje od teoretických příprav přes implementaci po vyhodnocení celého projektu s ročním odstupem. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první části se věnuje popisu samotné firmy, která testování zavádí. Hlavně popisuje důvody a očekávané přínosy zavedení testování. Dále staví teoretický základ práce popisem klasické testové teorie (CTT), teorie odpovědi na položku (IRT) a celé řadě dalších. Závěrem teoretické části práce zpracovává rešerši dalších prací, které se testování věnují. V druhé praktické části se práce zabývá využitím těchto teorií v praxi, jakým způsobem by je bylo vhodné pro účely firmy využít, následně popisuje implementaci a hlavní část práce je věnována vyhodnocení zavedení testování znalostí pomocí dat nasbíraných za první rok provozu. Cílem práce je ověřit hypotézy, které jsou spojené se zavedením testování (vztah vyplněných testů a úspěšnosti zájemců). Hlavním přínosem práce je komplexní pohled na danou tematiku od teorií až po praktickou aplikaci, ze které pochází i celá řada unikátních dat, získaných během ročního provozu testování.
Webová aplikácia pre podporu adaptívneho testovania
Maxina, L´uboš
Tato práce je zaměřena na implementaci aplikace s podporou adaptivního testování. Cíl práce je vytvořit aplikaci, která umožňuje vytvářet vztahy mezi jednotlivými položkami testu. Aplikace bude umožňovat základní operace pro správu testů a uživatelského účtu.
Návrh implementace adaptivního testování znalostí
Blažek, Štěpán
Tato bakalářská práce se zabývá možným návrhem implementace adaptivního testování znalostí. Součástí práce je možný návrh struktury položkové banky a adaptivních testovacích algoritmů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.