Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Angažování zákazníků v podnikové praxi
KECLÍKOVÁ, Klára
Tato diplomová práce se zabývá tématem angažování zákazníků v podnikové praxi. V rámci práce jsou vypracovány dvě hlavní části - teoretická a praktická část. Teoretická část je soustředěna na popis a přiblížení veškerých informací, souvisejících s problematikou angažování zákazníků v podnikové praxi, z relevantních odborných publikací, článků nebo internetových zdrojů. Praktická část byla zaměřena na kvalitativní a kvantitativní výzkum. Nejprve byla provedena obsahová analýza současných nástrojů angažování, z již dostupných zdrojů. Následně byl realizován kvantitativní výzkum, prostřednictvím dotazníkového šetření, v rámci kterého, bylo sesbíráno 201 dotazníků. Součástí byl také kvalitativní výzkum, formou individuálního polostrukturovaného rozhovoru. Sesbíraná data byla následně využita pro podrobnější analýzu. Na základě analýzy současného stavu, trendů, preferencí, zjištěných výsledků a poznatků, byly vytvořeny a navrženy podniku další nástroje angažování zákazníků, které povedou k vyšší angažovanosti a spokojenosti zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.