Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Červená královna
Králík, Martin ; Zálešák, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Červená královna je šachová figurka z příběhu Alenky v říši divů, která neustále běží, aby se udržela na místě, protože svět kolem ní je pořád v pohybu. Proto je symbolem evoluční teorie, o nutnosti inovace a věčném útěku před konkurenty. Závod červené královny je ztvárněn do podoby miniaturní civilizace, nebo spíše jednoho rostoucího superorganismu, který stále osciluje mezi digitálním a hmotným světem. Hlavní vědomí tohoto uskupení je černý majestátně působící server, který svým výpočetním výkonem a energií zásobuje všechny k němu připojené tiskárny. Ty jsou navržené přímo pro tento účel, jako abstrakce robotického průmyslu, s důrazem na funkčně estetickou formu, v oranžovožluté barvě těžkých pracovních strojů. Nejpodstatnější a zároveň nejpočetnější částí tohoto systému jsou však entity které tiskárny zhmotňují. Jsou vytvořeny podle předobrazu živého tvora z tohoto světa, však generované počítačem na základě jedinečného kódu, jenž je výsledkem výpočtu evoluční rekombinace, kterou zpracovává server v závislosti na reakcích vnějších pozorovatelů na již vytvořené objekty. Smyslem každé entity je tedy upoutat pozornost. Čím více, tím větší má šanci na pokračování svého kódu v budoucích generacích.
100G passive optical network
Sporni, Alex ; Tomašov, Adrián (oponent) ; Horváth, Tomáš (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the current state of development of passive optical networks, with the main emphasis on high-speed passive optical networks of 50 Gb/s and higher. The opening part of the thesis provides a theoretical introduction to optical access networks, their division, elements of passive optical networks and the subsequent analysis of the latest standards. As part of the implementation, simulation topologies for various simulation scenarios are designed in the VPIphotonics Transmission Maker tool. The proposed simulations are properly evaluated in the next chapter. The quality of the proposed simulation topology is assessed using bit/symbol error rate and in some cases in combination with an eye diagram (quality factor). The output of the work are simulation scenarios for various configurations and modulation formats of the proposed optical networks. The output of the work is also a laboratory task, which will be used for teaching purposes.
100G passive optical network
Sporni, Alex ; Tomašov, Adrián (oponent) ; Horváth, Tomáš (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the current state of development of passive optical networks, with the main emphasis on high-speed passive optical networks of 50 Gb/s and higher. The opening part of the thesis provides a theoretical introduction to optical access networks, their division, elements of passive optical networks and the subsequent analysis of the latest standards. As part of the implementation, simulation topologies for various simulation scenarios are designed in the VPIphotonics Transmission Maker tool. The proposed simulations are properly evaluated in the next chapter. The quality of the proposed simulation topology is assessed using bit/symbol error rate and in some cases in combination with an eye diagram (quality factor). The output of the work are simulation scenarios for various configurations and modulation formats of the proposed optical networks. The output of the work is also a laboratory task, which will be used for teaching purposes.
Červená královna
Králík, Martin ; Zálešák, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Červená královna je šachová figurka z příběhu Alenky v říši divů, která neustále běží, aby se udržela na místě, protože svět kolem ní je pořád v pohybu. Proto je symbolem evoluční teorie, o nutnosti inovace a věčném útěku před konkurenty. Závod červené královny je ztvárněn do podoby miniaturní civilizace, nebo spíše jednoho rostoucího superorganismu, který stále osciluje mezi digitálním a hmotným světem. Hlavní vědomí tohoto uskupení je černý majestátně působící server, který svým výpočetním výkonem a energií zásobuje všechny k němu připojené tiskárny. Ty jsou navržené přímo pro tento účel, jako abstrakce robotického průmyslu, s důrazem na funkčně estetickou formu, v oranžovožluté barvě těžkých pracovních strojů. Nejpodstatnější a zároveň nejpočetnější částí tohoto systému jsou však entity které tiskárny zhmotňují. Jsou vytvořeny podle předobrazu živého tvora z tohoto světa, však generované počítačem na základě jedinečného kódu, jenž je výsledkem výpočtu evoluční rekombinace, kterou zpracovává server v závislosti na reakcích vnějších pozorovatelů na již vytvořené objekty. Smyslem každé entity je tedy upoutat pozornost. Čím více, tím větší má šanci na pokračování svého kódu v budoucích generacích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.