Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)
Nikolaeva, Anastasia ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích jako marketingovém nástroji se zaměřením na oděvní průmysl. Po stručném úvodu do teorie marketingu jsou představeny sociální sítě jako prostředek moderní komunikace. V následující praktické části je na příkladu tří mezinárodních oděvních firem demonstrováno využití sociálních sítí ke komerční komunikaci. Závěrem práce je zhodnocení úspěšnosti rozdílných přístupů společností k marketingu v sociálních sítích a pokus o identifikaci možných budoucích trendů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.