Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Internet marketingu v lázeňství
GOTTWALDOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství``. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků {--} samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.
WWW prezentace firmy SALVETE
ČEJKA, Jindřich
Cílem této práce je vytvořit oficiální webovou prezentaci s možností upravovat obsah stránek samotným správcem stránek pomocí administrátorské sekce. Práce tedy bude rozdělena do dvou částí, kterým bude předcházet návrh databázové struktury. 1) první část: Tou první je vytvořit webové stránky, které bude používat (prohlížet si) běžný návštěvník stránek. To představuje navrhnout kvalitní design, jenž v dnešní době hraje velkou roli v návštěvnosti stránek, a ten sestavit do HTLM podoby dle standardu XHTML 1.0 Strict samozřejmě s využitím formátovacích stylů CSS 2.1. Celá tato část samozřejmě bude využívat technologii PHP a MySQL, přičemž obsah sekcí stránek bude umístěn v databázi. 2) druhá část: Cílem druhé části bude vytvořit opět webové stránky, které budou přístupné pouze správci stránek, administrátorovi. Tato sekce umožní administrátorovi upravovat, mazat či přidávat obsah stránek. Opět s využitím PHP a MySQL .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.