Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.