Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
UI Specifikace aplikace pro evidenci směn
Franc, David ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Nielsen, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce má hlavní cíl vytvořit UI specifikaci vlastního návrhu pro aplikaci na evidenci a plánování směn, jak pro manažera, tak pro zaměstnance. První část této práce se zabývá teorií ohledně tvorby uživatelského prostředí a samotné UI Specifikace. Dále jsou zde popsané zkušenosti studentů ohledně evidence a plánování směr v různých zaměstnáních. Druhá část již obsahuje tvorbu samotné UI specifikace, kde je nejprve rozebrána motivace, cíl a persony. Poté jsou zde rozebrány jednotlivé návrhy, u kterých se vždy nachází use case a scénář. Nakonec je zde popsáno testování daného řešení a zhodnocení. Třetí částí je závěrečné zhodnocení celé práce.
UI Specifikace mobilní aplikace pro rozpoznávání rostlin
Schwarzová, Kristýna ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Kedaj, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje aplikaci pro rozpoznávání rostlin. Aplikace poběží na mobilních platformách s operačním systémem Android. Součástí práce je vytvoření databáze lučních rostlin a vytvoření papírového prototypu, který ověří použitelnost navrženého uživatelského rozhraní. Uživatel vyfotografuje květy rostliny, kterou chce rozpoznat a aplikace vyhledá danou rostlinu v databázi. Během fotografování aplikace naviguje uživatele, jak má rostlinu vyfotit. První část práce vymezuje pojmy jako aplikace, UI specifikace, Android, papírový prototyp a makrofotografie. Je zaměřena především na fotografování rostlin za optimálních podmínek a správného nastavení fotoaparátu. Druhá část práce zahrnuje UI specifikaci, která obsahuje motivaci, definici cíle, personifikaci, use case, scénář, logický a grafický návrh.
UI Specifikace mobilní aplikace pro rozpoznávání rostlin
Palmová, Markéta ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce přiblíží problematiku User Interface (dále jen UI). Zaměřuje se převážně na problematiku zpracování a ovlivnění uživatele. Přiblíží vývoj operačních systémů z hlediska uživatelského rozhraní a to u počítačových i mobilních operačních systémů. Dále se soustředí na mobilní fotoaparáty a to na jejich kvalitu a sestavení pro pořizování kvalitních fotografií. Na konci každé z kapitol následuje shrnutí a zhodnocení informací. Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení UI specifikace mobilní aplikace na rozpoznávání rostlin. V praktické části je vytvořeno šetření, které má pomoci se sestavením aplikace pro nejrozsáhlejší okruh uživatelů. Na základě šetření jsou vytvořeny 3 persony, ze kterých se dále odvíjí sestavení use case a scénáře. Podle těchto informací je navržen logický a grafický design aplikace. Celý návrh je předán panu Mgr. Vítězslavu Praksovi, Ph.D., který se návrhem UI specifikací zabývá. Pan Mgr. Praks, Ph.D. zhodnotil celý návrh a na jeho vyjádření o možnosti implementace aplikace byl sestaven závěr.
UI Specifikace základních navigačních prvků operačních systému pro osoby se sníženou schopností adaptace
Fišer, Michal ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Bouda, Petr (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl, na základě analýzy současných operačních systémů, vytvořit UI specifikaci operačního systému sloužící pro osoby se sníženou schopností adaptace. Obsahuje motivaci, definici cíle, personifikaci, UseCase, scénář, logický a grafický design. První část obsahuje úvod do teoretické problematiky potřebné pro vytvoření UI specifikace. Dále se nachází vysvětlení, co to je operační systém a porovnání současných operačních systémů - jejich klady a nedostatky tvoří výchozí informace pro stavbu této specifikace, jenž je cílena na konkrétní skupinu dnešní populace. Druhá část je zaměřena na již vytvořenou UI specifikaci obsahující motivaci, definici cíle, personifikaci, UseCase, scénář, logický a grafický návrh. Ve třetí části práce je vytvořen dotazník s cílem zjištění zájmu potenciálních uživatelů, kteří by každodenně užívali tento operační systém, případně, co by v systému doporučili změnit.
Uživatelská specifikace mobilního rozhraní pro hru Factories
Jindáček, Vojtěch ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Kedaj, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh mobilního rozhraní hry Factories. V teoretické časti je vysvětlen pojem manažerská hra, je zde popsán vývoj manažerských her a jejich přínos a průběh. Dále jsou v práci popsány základy UI a UX a na závěr teoretické časti, práce obsahuje popis hry Factories a její pravidla. Praktická část obsahuje UI specifikaci a papírový prototyp návrhu. Součástí specifikace jsou personifikace, use case, scénář, logický a grafický design. Na konci práce se nachází závěrečné shrnutí práce a příloha, která obsahuje finální grafické designy a papírový prototyp.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.