Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh turbodmychadla s rekuperací energie
Kadleček, Jiří ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím zbytkové energie ve výfukových plynech pomocí turbogenerátoru. Jedná se o turbínu spojenou s generátorem elektrické energie, která je vložena do výfukového potrubí. Cílem práce je zjistit jaký výkon turbogenerátor v dané aplikaci produkuje a posoudit jeho použitelnost v praxi.
Optimalizace provozu turbodmychadla pro snížení teplotní nestability ve výfukovém potrubí
Kraicinger, Vít ; Ušiak, Michal (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá snížením teplotní nestability výfukových plynů za pomocí optimalizovaného provozu turbodmychadla pro provoz katalyzátoru v optimální teplotním rozsahu. V úvodu práce jsou vysvětleny jednotlivé vlivy na teploty výfukových plynů a vliv této teploty na škodlivé emise. Dále je v práci popsána funkce i jednotlivé části turbodmychadla, a především typy používaných regulací. Pro simulace a samotnou optimalizaci je vybrána pohonná jednotka 1,5 TSI EA211-EVO od výrobce Volkswagen. Dále práce obsahuje samotnou tvorbu dvou modelů s odlišnou regulací turbodmychadla (WG, VNT), jejich následná optimalizace pro přiblížení reálné otáčkové charakteristice a úprava pro možnost simulací tranzientních jevů. V závěru práce je provedena zmíněná optimalizace provozu turbodmychadla na emisním WLTP cyklu a následné porovnání snížení nestability výfukových teplot.
Optimalizace provozu turbodmychadla pro snížení teplotní nestability ve výfukovém potrubí
Kraicinger, Vít ; Ušiak, Michal (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá snížením teplotní nestability výfukových plynů za pomocí optimalizovaného provozu turbodmychadla pro provoz katalyzátoru v optimální teplotním rozsahu. V úvodu práce jsou vysvětleny jednotlivé vlivy na teploty výfukových plynů a vliv této teploty na škodlivé emise. Dále je v práci popsána funkce i jednotlivé části turbodmychadla, a především typy používaných regulací. Pro simulace a samotnou optimalizaci je vybrána pohonná jednotka 1,5 TSI EA211-EVO od výrobce Volkswagen. Dále práce obsahuje samotnou tvorbu dvou modelů s odlišnou regulací turbodmychadla (WG, VNT), jejich následná optimalizace pro přiblížení reálné otáčkové charakteristice a úprava pro možnost simulací tranzientních jevů. V závěru práce je provedena zmíněná optimalizace provozu turbodmychadla na emisním WLTP cyklu a následné porovnání snížení nestability výfukových teplot.
Návrh turbodmychadla s rekuperací energie
Kadleček, Jiří ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím zbytkové energie ve výfukových plynech pomocí turbogenerátoru. Jedná se o turbínu spojenou s generátorem elektrické energie, která je vložena do výfukového potrubí. Cílem práce je zjistit jaký výkon turbogenerátor v dané aplikaci produkuje a posoudit jeho použitelnost v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.