Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informovanost studentů vybraných škol v oblasti vybraných druhů nutraceutik
Homolková, Zuzana ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Tématem této práce jsou doplňky stravy, jejich legislativa a další teorie s nimi spjatá, práce se blíže zaměřuje na rostlinná nutraceutika, z oblasti doplňků stravy určených k podpoře imunity na třapatku, rakytník a houbu hlívu, z doplňků stravy k podpoře psychiky na kozlík, jinan a třezalku, z doplňků stravy určených k podpoře formování postavy na kotvičník, garcínii a psyllium. Následně se téma zaměřuje na marketing nutraceutik, jeho moderní cesty a možnosti rozšiřování informovanosti studentů v této oblasti pomocí principů mediální výchovy. V praktické části je 112 studentům ve věku 15-19 let prezentována přednáška představující téma a vyzývající k zvýšení zájmu studentů o tuto problematiku. Zpětná vazba přednášky je zajištěna dotazníkem, jehož otázky odpovídají na předpoklady stanovené autorkou. KLÍČOVÁ SLOVA nutraceutika, mediální výchova, marketing, Echinacea, Garcinia, Pleurotus, Hippophae, Gingko, Plantago, Hypericum, Valeriana, Tribulus
Informovanost studentů vybraných školo v oblasti vybraných druhů nutraceutik
Homolková, Zuzana ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Tématem této práce jsou doplňky stravy, jejich legislativa a další teorie s nimi spjatá, práce se blíže zaměřuje na rostlinná nutraceutika, z oblasti doplňků stravy určených k podpoře imunity na třapatku, rakytník a houbu hlívu, z doplňků stravy k podpoře psychiky na kozlík, jinan a třezalku, z doplňků stravy určených k podpoře formování postavy na kotvičník, garcínii a psyllium. Následně se téma zaměřuje na marketing nutraceutik, jeho moderní cesty a možnosti rozšiřování informovanosti studentů v této oblasti pomocí principů mediální výchovy. V praktické části je 112 studentům ve věku 15-19 let prezentována přednáška představující téma a vyzývající k zvýšení zájmu studentů o tuto problematiku. Zpětná vazba přednášky je zajištěna dotazníkem, jehož otázky odpovídají na předpoklady stanovené autorkou. KLÍČOVÁ SLOVA nutraceutika, mediální výchova, marketing, Echinacea, Garcinia, Pleurotus, Hippophae, Gingko, Plantago, Hypericum, Valeriana, Tribulus

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.