Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Variantní řešení výroby jezdce
Chládek, Martin ; Havliš, Stanislav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru Strojní inženýrství předkládá návrh technologií použitelných při výrobě jezdce, který je součástí aretačního mechanismu vyráběného firmou TOKOZ a.s., a podává zhodnocení jejich vhodnosti. Zvažovanými technologiemi jsou odlévání, vstřikování kovového prášku (MIM), kombinace nekonvenčních metod dělení materiálu a ohýbání, konvenčního stříhání a ohýbání, stříhání a kontinuálního ohýbání tvarovými válci a přesného stříhání a ohýbání. Na základě porovnání parametrů jednotlivých technologií zejména z hlediska požadované přesnosti, nákladů na výrobu jednoho kusu a časové náročnosti byla jako nejvhodnější varianta zvolena z hlediska produktivity kombinace konvenčního stříhání a ohýbání a z hlediska přesnosti výroby kombinace přesného stříhání a ohýbání.
Porovnání technologií rekonstrukce železniční stanice
Vaněk, Jan ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává technologický postup prováděných prací v části železniční stanice Pačejov a v přilehlém dvojkolejném úseku v rozsahu pracovních postupů od SP0 do SP3a. Práce porovnává časové i ekonomické hledisko jednotlivých technologii a celých stavebních postupů. Součástí práce je popis kolejové a nekolejové mechanizace.
Ekonomický přínos nýtování ve výrobě lehkých letadel
Fridrich, Jan ; Jílek, Jan (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Práce řeší porovnání konvenční technologie nýtování s nýtováním, které využívá pro přípravu polotovaru technologii dírka na dírku na malém celokovovém ultralehkém letadle, konkrétně na křidélku. Porovnání bylo provedeno na ultralehkých letadlech EV-97 Eurostar SLW (konvenční technologie nýtování) a Alto NG (technologie H2H). Z porovnání obou metod vyplynulo, že časová úspora u technologie H2H je 32,612 min (50 %) a nákladová cena je o 600 Kč levnější oproti konvenční technologii, která je ale jednodušší na výrobu polotovaru.
Porovnání technologií rekonstrukce železniční stanice
Vaněk, Jan ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává technologický postup prováděných prací v části železniční stanice Pačejov a v přilehlém dvojkolejném úseku v rozsahu pracovních postupů od SP0 do SP3a. Práce porovnává časové i ekonomické hledisko jednotlivých technologii a celých stavebních postupů. Součástí práce je popis kolejové a nekolejové mechanizace.
Variantní řešení výroby jezdce
Chládek, Martin ; Havliš, Stanislav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru Strojní inženýrství předkládá návrh technologií použitelných při výrobě jezdce, který je součástí aretačního mechanismu vyráběného firmou TOKOZ a.s., a podává zhodnocení jejich vhodnosti. Zvažovanými technologiemi jsou odlévání, vstřikování kovového prášku (MIM), kombinace nekonvenčních metod dělení materiálu a ohýbání, konvenčního stříhání a ohýbání, stříhání a kontinuálního ohýbání tvarovými válci a přesného stříhání a ohýbání. Na základě porovnání parametrů jednotlivých technologií zejména z hlediska požadované přesnosti, nákladů na výrobu jednoho kusu a časové náročnosti byla jako nejvhodnější varianta zvolena z hlediska produktivity kombinace konvenčního stříhání a ohýbání a z hlediska přesnosti výroby kombinace přesného stříhání a ohýbání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.