Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulation of headlight cover lens de-icing and its application in automotive industry
Magdon, Jan ; Vakhrushev, Alexander (oponent) ; Boháček, Jan (vedoucí práce)
The thesis will engage in research in headlight de-icing area. The aim is to create a numerical simulation model which is able to predict the course of a de-icing process as well as revealing shortcomings in the headlamp design. Variable parameters are tested on the simulation model, the aim of the thesis is to find the optimal conditions that will ensure valid simulation results while saving computational time.
Zvýšení plnicí účinnosti zážehového motoru na CNG o výkonu 140 kW
Hadrava, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu proudění pracovní náplně v přeplňovaném motoru na CNG. Metodou výzkumu je reverzní inženýrství. Sací kanál je odlit a poté naskenován 3D skenerem ATOS. CAD model je vytvořen v programu Creo Parametric 2.0. Vytvořeným interaktivním modelem je simulováno proudění v CFD programu Star CCM+. Sací systém je modifikován pro zvýšení plnicí účinnosti motoru.
Aerodynamická interakce autonomních vozidel
Opátová, Alexandra ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá CFD výpočtom aerodynamických charakteristík vozidiel idúcich za sebou, vytvorených v programe Star CCM+. Sleduje hlavne ich aerodynamické odpory v závislosti na rôznych rozostupoch medzi vozidlami a vyhodnocuje, ktoré vzdialenosti sú energeticky najvýhodnejšie pre vozidlá ako celok. Následne popisuje postup, ako z týchto údajov vypočítať spotrebu paliva pre jednotlivé rozostupy.
Numerická studie vlivu větrání na šíření škodlivých látek v prostoru učebny
Klusáček, Ondřej ; Prinz, František (oponent) ; Elcner, Jakub (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá numerickou simulací vlivu větrání na šíření škodliviny v učebně pomocí programu STAR-CCM+. Cílem práce bylo vytvoření realistického 3D modelu učebny, zvolit vhodný model vícefázového proudění, zhodnotit šíření škodliviny při různých formách provozu a zvolit nejefektivnější způsobe větrání. Za použíti Lagrangeova modelu vícefázového proudění byla porovnávána objemová frakce škodliviny pro jednotlivé typy provozu. Numerické řešení bylo validováno pomocí experimentu provedeného v totožných prostorech a za stejných podmínek větrání. V práci jsou taktéž uvedena výsledná teplotní a rychlostní pole v učebně. Jako nejefektivnější ze zvolených metod se ukázala nucená ventilace. Pokud nakažený jedinec sedí blíže k oknům či dveřím, je nižší riziko nákazy v místnosti.
Simulation of headlight cover lens de-icing and its application in automotive industry
Magdon, Jan ; Vakhrushev, Alexander (oponent) ; Boháček, Jan (vedoucí práce)
The thesis will engage in research in headlight de-icing area. The aim is to create a numerical simulation model which is able to predict the course of a de-icing process as well as revealing shortcomings in the headlamp design. Variable parameters are tested on the simulation model, the aim of the thesis is to find the optimal conditions that will ensure valid simulation results while saving computational time.
Aerodynamická interakce autonomních vozidel
Opátová, Alexandra ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá CFD výpočtom aerodynamických charakteristík vozidiel idúcich za sebou, vytvorených v programe Star CCM+. Sleduje hlavne ich aerodynamické odpory v závislosti na rôznych rozostupoch medzi vozidlami a vyhodnocuje, ktoré vzdialenosti sú energeticky najvýhodnejšie pre vozidlá ako celok. Následne popisuje postup, ako z týchto údajov vypočítať spotrebu paliva pre jednotlivé rozostupy.
Zvýšení plnicí účinnosti zážehového motoru na CNG o výkonu 140 kW
Hadrava, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu proudění pracovní náplně v přeplňovaném motoru na CNG. Metodou výzkumu je reverzní inženýrství. Sací kanál je odlit a poté naskenován 3D skenerem ATOS. CAD model je vytvořen v programu Creo Parametric 2.0. Vytvořeným interaktivním modelem je simulováno proudění v CFD programu Star CCM+. Sací systém je modifikován pro zvýšení plnicí účinnosti motoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.