Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy na určité sociální návyky dětí
Urbanová, Marie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Stolařová, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na určité sociální návyky dětí, jako jsou spotřební a stravovací návyky. Cílem práce je upozornit na tuto problematiku, shrnout dosavadní výzkumy a poměřit české a americké prostředí. Teoretická část se zabývá reklamou, jejími druhy a komunikačním procesem. Další kapitola se věnuje dětskému adresátovi, jeho vývoji a jeho bezbrannosti vůči reklamním sdělením. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část sestává ze shrnutí dosavadních výzkumů v oblastech vlivu reklamy na spotřební chování a na stravovací návyky. Druhá část zahrnuje popis českého a amerického prostředí ve vybraných oblastech a následné porovnání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.