Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití slovně-asociačních her pro výuku jazyků
Babača, Martin ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá využitím slovne asociatívnej hry Krycie mená pri výučbe anglického jazyka. Za účelom dosiahnutia cieľa bol predovšetkým riešený problém opisu sémantickej spojitosti medzi dvojicou slov. Zvolený problém som vyriešil využitím nástroja Sketch Engine a špecializovaných slovníkov anglického jazyka. V tejto práci som vytvoril systém, ktorý zobrazí užívateľovi spojitosť nápovedy a cieleného slova na konci každej hry. Výsledky tejto práce umožňujú vzdelávanie formou hry pre všetky skupiny študentov anglického jazyka.
Anaforické užití demonstrativ v odborných textech (kontrastivní analýza)
MACHULOVÁ, Magdaléna
Předmětem diplomové práce je kontrastivní analýza českých a španělských demonstrativ v anaforickém užití. Cílem práce je zmapování vybraného vzorku českých a španělských anafor ve filosofických textech 21. století. Práce se dělí na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části autorka pojednává o fenoménu deixe, klasifikuje determinanty a demonstrativa, a to jak z pohledu českých, tak i španělských gramatik. V praktické části je prováděna analýza vybraných vzorků anaforických vyjádření, které si autorka náhodně zvolila pomocí programu SketchEngine. V závěru práce jsou poznatky vyhodnoceny a na základě kontrastivní analýzy učiněn závěr. Práce je psána v českém jazyce.
Využití slovně-asociačních her pro výuku jazyků
Babača, Martin ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá využitím slovne asociatívnej hry Krycie mená pri výučbe anglického jazyka. Za účelom dosiahnutia cieľa bol predovšetkým riešený problém opisu sémantickej spojitosti medzi dvojicou slov. Zvolený problém som vyriešil využitím nástroja Sketch Engine a špecializovaných slovníkov anglického jazyka. V tejto práci som vytvoril systém, ktorý zobrazí užívateľovi spojitosť nápovedy a cieleného slova na konci každej hry. Výsledky tejto práce umožňujú vzdelávanie formou hry pre všetky skupiny študentov anglického jazyka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.