Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému predikování obchodních kontraktací
Kocour, Dan ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá obchodním prognózováním. Jejím hlavním přínosem je vlastní návrh systému projektového řízení obchodních kontraktací (business forecasting) pro konkrétní společnost v segmentu malých a středních firem podnikající v oblasti ICT v Jihomoravském kraji. Oblast prognózování je klíčová pro každou společnost jelikož se v ní odráží očekávaný hospodářský výsledek. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a praktickou část. Cílem návrhu je jeho praktické využití ve vybrané společnosti.
Návrh systému predikování obchodních kontraktací
Kocour, Dan ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá obchodním prognózováním. Jejím hlavním přínosem je vlastní návrh systému projektového řízení obchodních kontraktací (business forecasting) pro konkrétní společnost v segmentu malých a středních firem podnikající v oblasti ICT v Jihomoravském kraji. Oblast prognózování je klíčová pro každou společnost jelikož se v ní odráží očekávaný hospodářský výsledek. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a praktickou část. Cílem návrhu je jeho praktické využití ve vybrané společnosti.
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.
Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny
Lahovský, Ondřej ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Tématem této práce je "Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny". Úvod práce je věnován vztahu jednotlivých segmentů marketingu na budování vztahu s potencionálním zákazníkem. V návaznosti na marketing jsou určovány jednotlivé distribuční kanály. Následující část představuje jednotlivé prodejní kanály, které jsou v současnosti využívány pojišťovnami k distribuci pojistných produktů. Je zde také zobrazen vztah jednotlivých produktů v návaznosti na jeho provizní nákladovost pro pojišťovnu. Závěr práce je věnován závislosti distribučního kanálu na složitost pojistného produktu, jelikož tento vztah je jedním z hlavních faktorů určujících budoucí prodejní síť. V neposlední řádě je zmíněn možný budoucí vývoj těchto distribučních cest.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.