|
Návrh systému predikování obchodních kontraktací
Kocour, Dan ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá obchodním prognózováním. Jejím hlavním přínosem je vlastní návrh systému projektového řízení obchodních kontraktací (business forecasting) pro konkrétní společnost v segmentu malých a středních firem podnikající v oblasti ICT v Jihomoravském kraji. Oblast prognózování je klíčová pro každou společnost jelikož se v ní odráží očekávaný hospodářský výsledek. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a praktickou část. Cílem návrhu je jeho praktické využití ve vybrané společnosti.
|
|
Návrh systému predikování obchodních kontraktací
Kocour, Dan ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá obchodním prognózováním. Jejím hlavním přínosem je vlastní návrh systému projektového řízení obchodních kontraktací (business forecasting) pro konkrétní společnost v segmentu malých a středních firem podnikající v oblasti ICT v Jihomoravském kraji. Oblast prognózování je klíčová pro každou společnost jelikož se v ní odráží očekávaný hospodářský výsledek. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a praktickou část. Cílem návrhu je jeho praktické využití ve vybrané společnosti.
|
|
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.
|
|
Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny
Lahovský, Ondřej ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Tématem této práce je "Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny". Úvod práce je věnován vztahu jednotlivých segmentů marketingu na budování vztahu s potencionálním zákazníkem. V návaznosti na marketing jsou určovány jednotlivé distribuční kanály. Následující část představuje jednotlivé prodejní kanály, které jsou v současnosti využívány pojišťovnami k distribuci pojistných produktů. Je zde také zobrazen vztah jednotlivých produktů v návaznosti na jeho provizní nákladovost pro pojišťovnu. Závěr práce je věnován závislosti distribučního kanálu na složitost pojistného produktu, jelikož tento vztah je jedním z hlavních faktorů určujících budoucí prodejní síť. V neposlední řádě je zmíněn možný budoucí vývoj těchto distribučních cest.
|