Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace k využívání sociálních sítí u žáků na druhém stupni základní školy v Blatné.
BOROVSKÁ, Kateřina
Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Motivace k využívání sociálních sítí u žáků na druhém stupni základní školy v Blatné. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a výzkumnou část. V teoretické části práce uvádím informace o historii sociálních sítí, ale také různé druhy sociálních sítí, ať už těch co se používají pouze v České republice, nebo i těch celosvětových. Nejvíce prostoru věnuji sociální síti Facebook, k níž se váže i můj výzkum. V teoretické části se také zabývám pojmem motivace a to jak obecně, tak i v souvislosti se sociálními sítěmi. V neposlední řadě zde uvádím i možná rizika spojená s využíváním sociálních sítí. Výzkumná část této bakalářské práce je zpracována kvalitativní strategií výzkumu. Jako způsob zpracování dat je zde využita technika analýzy dokumentů. Analyzovala jsem slohové práce žáků jedné osmé třídy základní školy. Cílem mé práce je zjistit, jaká je motivace k využívání sociálních sítí u dětí staršího školního věku. Konkrétně jsem zkoumala jaká je motivace k využívání sociální sítě Facebook u žáků Základní školy Jana Ámose Komenského v Blatné. Z výsledků práce vyplynulo, že někteří žáci mají pocit, že jim Facebook nic nepřináší a spíše na něm tráví čas, když nemají co dělat, jiní zase uvádějí, že je pro ně Facebook zdrojem informací a využívání této sociální sítě jim dává mnoho. Žáci využívají služby a aplikace, které jim Facebook nabízí a sdílí zde osobní informace. Z výsledků práce dále vyplynulo, že žáci využívají Facebook kvůli zlepšování nálady. Facebook je žáky navštěvován také proto, že je to v dnešní době velmi moderní prostředek komunikace. Ve výsledcích práce se objevují informace o subjektivním množství stráveného času na Facebooku a také informace o postoji k této sociální síti. Někteří žáci mají k Facebooku kladný vztah, někteří negativní a jiní neutrální popřípadě ambivalentní. Žáci Facebook používají především jako prostředek komunikace s přáteli, ale i s dalšími lidmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.