Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etická dimenze prožívání volného času dětí a mládeže v České republice
PROKOPCOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá začleněním etických dimenzí do volnočasových aktivit dětí a mládeže. První kapitola se zaměřuje na vymezení základních pojmů z oblasti volného času a etiky. Další kapitola se zabývá hodnotovou orientací dětí a mládeže. Třetí kapitola se věnuje etickému rozměru volnočasových aktivit především ve spojitosti se zážitkem a etickou výchovou ve volném čase. Poslední kapitola se zabývá vlivem mediálních aktivit na děti a mládež, konzumní orientací, syntézou vlivu výchovných aspektů a syntézou etických hodnot a jejich významu pro osobnostní rozvoj dětí a mládeže.
Vliv reklamy na životní způsob osob
SUCHNOVÁ, Silvie
Tato práce s názvem Vliv reklamy na životní způsob osob je malou sondou do velkého světa médií. Zabývá se zejména reklamou a životním způsobem osob. Téma reklamy i životního způsobu je velmi rozsáhlé. Vymezila jsem si proto jednotlivé části, jimž jsem věnovala největší pozornost. Z oblasti reklamy jsem sledovala zejména vliv televizní reklamy. Ze životního způsobu jsem se zabývala stravováním osob, trávením volného času a také patologiemi, které se mezi lidmi vyskytují. Všechny tyto oddíly jsem rozvedla v teoretické části mé práce. Teoretická část je věnována legislativní úpravě reklamy a její definici. Dále marketingové komerční komunikaci, elektronickým médiím a samozřejmě vlivu reklamy. Teoretická část se také dotýká tématu genderu v reklamě a životního způsobu osob, zejména výživy a patologiemi chování. V praktické části práce vymezuji cíl a stanovené hypotézy. Uvádím zde i metodiku práce. Provedla jsem dotazníkové šetření zacílené na zjištění míry ovlivnění respondentů reklamou. Výsledky jsem hodnotila z hlediska pohlaví, věku, nejvyššího dosaženého vzdělání dotazovaných a čistého měsíčního příjmu celé domácnosti. V diskuzi srovnávám mnou zjištěné údaje s poznatky odborníků a zaměřuji se na srovnání dvou ukázek reklamy na pivo značky Pilsner Urquell. Originální spot pod záštitou této společnosti si za cílovou skupinu zvolil střední a starší generaci obyvatel. Porovnávaná studentská reklama je naopak jednoznačně zaměřena na mladé lidi a využívá méně tradiční metody, například citové apelace. Velkou pozornost věnuji analýze obou spotů za spolupráce autorů studentské tvorby. Zaměřuji se na význam slova láska a odlišnosti, se kterými přistupuje k životu mladší generace v porovnání s tou starší. Práce by mohla být využita odborníky, kteří se zabývají vlivem reklamy na životní způsob osob.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.