Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obchodního konceptu společnosti IKEA
Raková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat obchodní koncept společnosti IKEA Group. Teoretická část se zabývá obchodními koncepty obecně, trendy, které na něj v současné době mají podstatný vliv, a zemí původu společnosti -- Švédskem. Praktická část analyzuje tři hlavní pilíře obchodního konceptu - katalog, prodejnu a webové stránky. Dále analyzuje marketingové nástroje firmy, obchodní známku, autorská práva společnosti IKEA a její aktivity týkající se ekologické udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.