Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Západní obchvat Pelhřimova
Dočkal, Pavel ; Hrazdira, Oldřich (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeložkou silnice I/34, konkrétně západním obchvatem Pelhřimova. V severní části obchvatu je řešeno křížení se silnicí I/19 a II/112 pomocí mimoúrovňové okružní křižovatky. Důvodem stavby obchvatu je homogenizace silnice I/34, která je součástí mezinárodního tahu E551, na kategorii S11,5/70. Zásadními úkoly bylo udržet se v oblasti územního plánu a snaha, o co největší vyrovnání kubatur zemních prací.
Stavebně technologický projekt výstavby dálničního nadjezdu a přeložky silnice
Schindler, Marek ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává projekt stavebně technického řešení přeložky úseku silnice a stavby mostu, který tuto silnici převádí přes trasu dálnice D47. Cílem je naplánovat výrobu stavby tak, aby samotný průběh stavebních prací proběhl optimálním způsobem. Práce se zabývá zejména řešením zařízení staveniště a charakteristikou okolních podmínek stavby. Dále je zde zpracován časový a finanční plán realizace jednotlivých objektů a s tím související počet nasazení pracovníků a strojů. Stavba se skládá ze dvou stavebních objektů stejného významu, pro silnici je zpracována studie realizace hlavních technologických etap a kontrolní a zkušební plán konstrukce vozovky. Pro most je zpracován položkový rozpočet, časový harmonogram prováděných prací, technologický normál a plán zajištění materiálových zdrojů.
Přeložka komunikace II/431 a III/4317 u obce Kojátky
Janko, Vojtěch ; Loučka, Miroslav (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přeložka komunikací II/431 a III/4317 u obce Kojátky. Důvodem bylo nevyhovující prostorové řešení stávajících tras, které bylo ve stávajícím stavu v důsledku velkého množství směrových i výškových oblouků o malých poloměrech velmi nepřehledné. Dalším důvodem byl technický stav mostních objektů, který byl velmi špatný, a v jednom případě dokonce havarijní. Projekt řeší přeložku stávajících komunikací do vhodnějších tras včetně možnosti přístupu na okolní pozemky a napojení na stávající polní cesty. V projektu jsou řešeny dva mostní objekty přes vodní toky.
Přeložka komunikace II/431 a III/4317 u obce Kojátky
Janko, Vojtěch ; Loučka, Miroslav (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přeložka komunikací II/431 a III/4317 u obce Kojátky. Důvodem bylo nevyhovující prostorové řešení stávajících tras, které bylo ve stávajícím stavu v důsledku velkého množství směrových i výškových oblouků o malých poloměrech velmi nepřehledné. Dalším důvodem byl technický stav mostních objektů, který byl velmi špatný, a v jednom případě dokonce havarijní. Projekt řeší přeložku stávajících komunikací do vhodnějších tras včetně možnosti přístupu na okolní pozemky a napojení na stávající polní cesty. V projektu jsou řešeny dva mostní objekty přes vodní toky.
Západní obchvat Pelhřimova
Dočkal, Pavel ; Hrazdira, Oldřich (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeložkou silnice I/34, konkrétně západním obchvatem Pelhřimova. V severní části obchvatu je řešeno křížení se silnicí I/19 a II/112 pomocí mimoúrovňové okružní křižovatky. Důvodem stavby obchvatu je homogenizace silnice I/34, která je součástí mezinárodního tahu E551, na kategorii S11,5/70. Zásadními úkoly bylo udržet se v oblasti územního plánu a snaha, o co největší vyrovnání kubatur zemních prací.
Stavebně technologický projekt výstavby dálničního nadjezdu a přeložky silnice
Schindler, Marek ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává projekt stavebně technického řešení přeložky úseku silnice a stavby mostu, který tuto silnici převádí přes trasu dálnice D47. Cílem je naplánovat výrobu stavby tak, aby samotný průběh stavebních prací proběhl optimálním způsobem. Práce se zabývá zejména řešením zařízení staveniště a charakteristikou okolních podmínek stavby. Dále je zde zpracován časový a finanční plán realizace jednotlivých objektů a s tím související počet nasazení pracovníků a strojů. Stavba se skládá ze dvou stavebních objektů stejného významu, pro silnici je zpracována studie realizace hlavních technologických etap a kontrolní a zkušební plán konstrukce vozovky. Pro most je zpracován položkový rozpočet, časový harmonogram prováděných prací, technologický normál a plán zajištění materiálových zdrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.