Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rekonstrukce traťového úseku Rapotice - Náměšť nad Oslavou
Zapletal, Tomáš ; Andratschke, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku a spodku v úseku železniční tratě Rapotice – Náměšť nad Oslavou. Úsek začíná v km 19,2 napojením na začátek výhybky číslo 5 do železniční stanice Rapotice a končí v km 22,2 po překonání ocelového mostu a průběžným kolejovým ložem. V rámci práce bylo vyřešeno odvodnění tratě a rekonstrukce přejezdů a byla navržena technologie provádění prací. Součástí práce bylo prověření možnosti zvýšení rychlosti v dotčeném úseku.
Optimalizace traťového úseku Olomouc - Šumperk v km 25,7 - 28,652
Živný, David ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimalizaci traťového úseku Olomouc - Šumperk v km 25,7 - 28,652. Součástí práce je obnova železničního svršku a spodku dle platných norem a předpisů, zřízení jeho odvodnění, návrh technologického postupu prací a výkaz výměr. V rámci práce byla řešena úprava geometrických parametrů koleje.
Optimalizace traťového úseku Hanušovice - Jeseník v km 0,7 - 3,5
Schneider, Martin ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce bylo navrhnout rekonstrukci traťového úseku mezi Hanušovicemi a Jeseníkem v km 0,7 až 3,5 s cílem zvýšení traťové rychlosti na maximum. Bakalářská práce obsahuje rekonstrukci zast. Potůčník s ohledem na přístup osob se sníženou schopností orientace a pohybu. V rámci bakalářské práce byla řešena úprava geometrických parametrů koleje.
Optimalizace traťového úseku Olomouc - Šumperk v km 25,7 - 28,652
Živný, David ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimalizaci traťového úseku Olomouc - Šumperk v km 25,7 - 28,652. Součástí práce je obnova železničního svršku a spodku dle platných norem a předpisů, zřízení jeho odvodnění, návrh technologického postupu prací a výkaz výměr. V rámci práce byla řešena úprava geometrických parametrů koleje.
Optimalizace traťového úseku Hanušovice - Jeseník v km 0,7 - 3,5
Schneider, Martin ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce bylo navrhnout rekonstrukci traťového úseku mezi Hanušovicemi a Jeseníkem v km 0,7 až 3,5 s cílem zvýšení traťové rychlosti na maximum. Bakalářská práce obsahuje rekonstrukci zast. Potůčník s ohledem na přístup osob se sníženou schopností orientace a pohybu. V rámci bakalářské práce byla řešena úprava geometrických parametrů koleje.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Rapotice - Náměšť nad Oslavou
Zapletal, Tomáš ; Andratschke, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku a spodku v úseku železniční tratě Rapotice – Náměšť nad Oslavou. Úsek začíná v km 19,2 napojením na začátek výhybky číslo 5 do železniční stanice Rapotice a končí v km 22,2 po překonání ocelového mostu a průběžným kolejovým ložem. V rámci práce bylo vyřešeno odvodnění tratě a rekonstrukce přejezdů a byla navržena technologie provádění prací. Součástí práce bylo prověření možnosti zvýšení rychlosti v dotčeném úseku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.