Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posuzování vad zabudovaných oken z hlediska reklamačních řízení
Prokeš, Miroslav
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamací oken a to z pohledu jednotlivých nejčastěji se vyskytujících a řešených vad. V teoretické části je popsána problematika povrchových úprav, zasklení oken, připojovací spáry, také jsou v práci rozebrány nejčastější vady oken, způsoby větrání okny a ke konci teoretické části reklamační řízení a záruky na okna. Praktická část obsahuje četnosti nejčastěji se vyskytujících vad a reklamací řešenými zkušebnou stavebně truhlářských výrobků a také četnostmi evidovaných reklamací jedné nejmenované firmy na výrobu dřevěných oken.
Odpovědnost za vady z kupní smlouvy
Šťastná, Eva ; Hásová, Jiřina (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Práce provádí rozbor jednotlivých aspektů odpovědnosti za vady z kupní smlouvy dle nového občanského zákoníku. Text pojednává obecně o odpovědnosti za vady a zobrazuje zvláštní úpravu smluv. Práce zahrnuje dělení vad, pojednává o odpovědnosti za vady se zaměřením na kupní smlouvu a smlouvu o dílo. Dále specifikaci práv oprávněné strany z vadného plnění a dalších práv k vypořádání celkové újmy. Jsou uvedeny principy práva z vad a postupy reklamačního řízení. Text obsahuje úpravu odpovědnosti za vady v mezinárodním obchodě. Součástí práce je komparace nové a staré právní úpravy, nejvýznamnější změny a přehled důsledků změn na spotřebitele.
Reklamační řízení v praxi České republiky a vybraných evropských zemích
Boušková, Michaela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na reklamační řízení v ČR a Evropské unii. Dáva rady spotřebiteli, jak nakupovat a jak správně reklamovat. Podává informace o jeho právech a povinnostech a také o povinnostech prodávajícího. Uvedeny jsou příklady za zahraničí, na co si dávat pozor. Uvedená je i historie ochrany spotřebitele. Zaměření je zde i na prodej na dálku.
Odpovědnost za vady a záruka podle občanského zákoníku
Šorf, Marek ; Hásová, Jiřina (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Cílem diplomové práce je rozbor právního stavu v otázce odpovědnosti za vady a záruky v občanském zákoníku a jejich sporných ustanovení. Práce zkoumá obecnou úpravu pro závazkové vztahy, zvláštní úpravy jednotlivých smluvních typů i specifika spotřebitelských vztahů, a to jak v zákoně č. 40/1964 Sb., tak v novém zákoně č. 89/2012 Sb. Práce se zabývá principy fungování odpovědnosti z vad a záruční odpovědnosti, práv z odpovědnosti za vady a postupu reklamačního řízení. Součástí práce je komparace české úpravy s úpravou anglickou. Z hlediska evropského práva je zkoumána správnost a vhodnost implementace směrnice 1999/44/ES do českého občanského zákoníku.
Ochrana spotřebitele - Odpovědnost za vady při prodeji textilních výrobků
Šedivá, Jana ; Kotoučová, Jiřina (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a dále detailně zpracovat problematiku týkající se odpovědnosti za vady při prodeji textilních výrobků. V návaznosti na to je jejím záměrem současně i zhodnotit praktické zkušenosti spotřebitelů v dané oblasti vyplývající z dotazníku. Práce vymezuje základní pojmy související s touto problematikou a podrobně popisuje právní vztah odpovědnosti za vady. V souvislosti s tím uvádí přehled spotřebitelských práv uplatňovaných při reklamaci s ohledem na povahu vyskytujících se vad. Dále shrnuje jednotlivé fáze reklamačního řízení a v závěru prezentuje výsledky získané vyhodnocením zaznamenaných odpovědí formou grafů a slovních komentářů.
Vybrané problémy reklamačního řízení
Harantová, Monika ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Karel (oponent)
V první části bakalářské práce na téma "Vybrané problémy reklamačního řízení" je vysvětlena právní úprava reklamací dle občanského a obchodního zákoníku a stanovuje základní pojmy týkající se dané problematiky. V další části jsou uvedena základní pravidla při nakupování ve velkých, malých a internetových obchodech. Také jsou zmíněny záruční lhůty, jejich plynutí a promlčení z hlediska místa prodeje a druhu reklamované věci. Práce seznamuje čtenáře i s možnostmi řešení neuznaných reklamací. Bakalářská práce je psána formou manuálu, který by mohl sloužit jako návod k orientaci v reklamačním řízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.