Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv zatížení spalovacího motoru na výstupní parametry traktorových souprav
Paulmichl, Roman ; Svída, David (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současným stavem v konstrukci traktorů, zejména motorů a jejich příslušenstvím. Práce obsahuje metodiku měření traktorové soupravy v dopravě a metodiku měření orební soupravy. Naměřené hodnoty byly tabulkově a graficky zpracovány a byla provedena analýza naměřených hodnot. Diplomová práce vytváří náhled na problematiku zatížení spalovacího motoru, které vzniká vlivem pracovních podmínek v dopravě a při základním zpracování půdy s různě nastavenými režimy provozu traktoru. Cílem práce je zjistit, jaký praktický vliv má zatížení na sledované parametry motoru a jakými způsoby by bylo možné dosáhnout vyšší výkonnosti traktorových souprav s co možná minimální energetickou náročností.
Vliv zatížení motoru JOHN DEERE 8320R na výstupní parametry strojů na zpracování půdy
Liška, Martin
Diplomová práce se zabývá konstrukcemi traktorů vyšších výkonových tříd. Teoretická část diplomové práce poukazuje na problematiku emisí spalovacích motorů. Z kon-strukčních prvků je probrán vznětový motor, vstřikovací systém Common Rail, současný trend v konstrukci převodovek mechanických, hydromechanických a hydrodynamic-kých. Další problematika se zabývá konstrukcí podvozků, a to především konstrukcí přední nápravy kolového traktoru. Poslední problematikou popsanou v teoretické části je regulační hydraulika traktorů a její systémy regulace. Praktická část diplomové práce obsahuje terénní měření kolového traktoru John Deere 8320R v agrotechnických opera-cích se stroji značky Köckerling a Lemken v zemědělském podniku Zeas Polešovice a.s. V terénním měření byly sledovány dvě oblasti práce motoru. První oblast práce motoru se pohybovala v rozsahu otáček 1500 - 1800 min-1, druhá oblast práce motoru se pohy-bovala v rozsahu otáček 1800 - 2100 min-1. Mezi měřené parametry patřila spotřeba paliva, celkový čas, čas na otáčení, otáčky motoru, šířka záběru a hloubka zpracování půdy. Z naměřených hodnot byla vypočítána efektivní spotřeba paliva, operativní spo-třeba, efektivní výkonnost, operativní výkonnost a pracovní rychlost souprav.
Vliv konstrukce na užitné vlastnosti traktorů
Liška, Martin
Bakalářská práce se zabývá konstrukcemi traktorů a to emisemi spalovacích motorů, převodovkami mechanickými a hydromechanickými, regulační hydraulikou. První část bakalářské práce obsahuje úvod do motorů, emise spalovacích motorů, emisní předpisy a normy a zařízení pro snižování emisí. Druhá část popisuje převodovky mechanické a hydromechanické a regulační hydrauliku traktorů. Třetí část obsahuje porovnání skupiny traktorů od 100 do 120 kW a vyhodnocení jednotlivých skupin.
Vliv zatížení spalovacího motoru na výstupní parametry traktorových souprav
Paulmichl, Roman ; Svída, David (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současným stavem v konstrukci traktorů, zejména motorů a jejich příslušenstvím. Práce obsahuje metodiku měření traktorové soupravy v dopravě a metodiku měření orební soupravy. Naměřené hodnoty byly tabulkově a graficky zpracovány a byla provedena analýza naměřených hodnot. Diplomová práce vytváří náhled na problematiku zatížení spalovacího motoru, které vzniká vlivem pracovních podmínek v dopravě a při základním zpracování půdy s různě nastavenými režimy provozu traktoru. Cílem práce je zjistit, jaký praktický vliv má zatížení na sledované parametry motoru a jakými způsoby by bylo možné dosáhnout vyšší výkonnosti traktorových souprav s co možná minimální energetickou náročností.
Regulační hydraulika traktorů a její praktické využití
DOLEŽAL, Jan
Práce se zabývá Regulační hydraulikou u traktorů a jejím praktickým využitím. Teoretická část obsahuje konstrukci tříbodových závěsů, varianty regulačních systémů a vliv regulačních systémů na využití a přenos výkonu. Praktická část se zabývá využitím regulační hydrauliky v praktickém provozu.
Vliv připojení nesených strojů v tříbodovém závěsu na výstupní parametry traktorových souprav
Kopecký, Petr
V literární části diplomové práce je zhotoven stručný přehled současného stavu v konstrukci traktorů, se zaměřením na prvky, které vedou ke snižování spotřeby paliva. Praktická část je postavena na základě realizovaného měření. Cílem měření bylo dokázat vliv seřízení tříbodového závěsu na výstupní parametry orebních souprav, které byly tvořeny traktorem Zetor Forterra 140 HSX a pluhy Kverneland 150 B (nesený) a Kverneland PN 100 (polonesený). Podstatou měření bylo postupné zkracování horního táhla tříbodového závěsu, kdy s jeho zkracováním se zároveň zvyšovala síla v horním táhle tříbodového závěsu, která byla snímána tenzometrem Hotinger U2A. V případě neseného pluhu bylo dokázáno, že zkrácením horního táhla vzroste síla, čímž je část tíhy pluhu přenesena na zadní kola traktoru. Výsledkem je pokles prokluzu kol a současně snížení spotřeby paliva.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.