Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnik řízený zákazníkem
VOŠTOVÁ, Marie
Cílem bakalářské práce je: ?Zhodnocení využívání zásad podniku řízeného zákazníkem ve vybraných firmách?. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy týkající se podniku řízeného zákazníkem a sedm zásad podle R. C. Whiteleyho. Podkladem pro literární rešerši se stala převážně kniha Podnik řízený zákazníkem, od již zmiňovaného autora a mnoho dalších knih, týkajících se dané problematiky. Ve vlastní části bakalářské práce autorka charakterizovala podniky Hotel & Restaurace Klika a restauraci Masné krámy. Hlavní částí vlastní práce bylo zpracování řízených rozhovorů s povolanými osobami vybraných podniků. Tyto získané informace byly následně roztříděny podle daných zásad a zpracovány. Autorka tak zjistila, které zásady vybrané podniky realizují a které nikoli. Výsledky tohoto zjištění byly následně vzájemně porovnávány mezi oběma podniky a u každé zásady bylo podle autorčina mínění vyhodnoceno, který podnik danou zásadu využívá lépe. Na závěr autorka každému podniku doporučila několik námětů na zlepšení chodu podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.