Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obsluha zákazníků fitcentra
Těšínská, Anna ; Kořenář, Václav (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je shrnout základní poznatky z oboru teorie hromadné obsluhy a naznačit způsoby jejich využití v praxi. V teoretické části jsou popsány základní modely hromadné obsluhy, jejich charakteristiky a klasifikace. Konkrétně se jedná o exponenciální model jednoduché obsluhy a exponenciální model s paralelní obsluhou. Dále je zde vysvětleno a popsáno použití dvou softwarů STORM a STOCHASTICA, využívaných k výpočtům základních charakteristik. V praktické části se práce zaměřuje na odbavování zákazníků v pražském fitcentru Hit Fitness Flóra. Kromě analýzy získaných dat o počtech obsloužených zákazníků je zde popsán i postup optimalizace tohoto modelu hromadné obsluhy pomocí oněch zmiňovaných softwarů STORM a STOCHASTICA.
Odbavování zákazníků v provozovně Mc Donald pomocí modelů hromadné obsluhy
Kánová, Eliška ; Kořenář, Václav (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat odbavování zákazníků v restauraci McDonalds v Mladé Boleslavi a pokusit se ho pomocí modelů hromadné obsluhy, programového systému STORM a modulu STOCHASTIKA optimalizovat. V teoretické části jsou charakterizovány modely hromadné obsluhy, naznačena jejich klasifikace a analýza. Konkrétní dva systémy jsou zde popsány - jednoduchý exponenciální model a exponenciální model s paralelní obsluhou, jsou zde také vysvětleny softwarové systémy pro optimalizaci. Popsány jsou i základní prvky systémů. Práce se věnuje též systému obsluhy v restauracích McDonalds. V praktické části je konkrétně popsán systém obsluhy ve třech rozdílných úsecích restaurace - přímá obsluha, McCafé, McDrive. V závěru je zde naznačen možný způsob optimalizace tohoto systému resp. jeho jednotlivých částí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.