Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
SYMOVONYK, Nadiya
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.
Chování spotřebitele
Te, Nina ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladiskav (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na analýzu a následnou identifikaci chování spotřebitelů zejména v Ruské Federaci. Práce je členěná do sedmi kapitol, kde první kapitola přibližuje historické aspekty zkoumání chování spotřebitele a uvádí základní trendy chování spotřebitele moderní společnosti. Dále jsou identifikované hlavní faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů, a popsané etapy kupního rozhodovacího procesu. Diplomová práce přibližuje koncepce vnímání reklamy a prozkoumává chování spotřebitelů v marketingových systémech. Poslední kapitola je zaměřená na zvláštnosti chování spotřebitelů v Ruské federace. Jsou zde vymezeny typy spotřebitelů, sociální stratifikace ruské společnosti a zvláštnosti vnímání reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.