Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh marketingových procesů ve společnosti AAA Auto
Gamazova, Ksenia ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Palovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a návrh marketingových procesů ve společnosti AAA Auto. Práce začíná teoretickou částí, ve které popisuji různé metody tvorby informačních systémů, uvádím příklady modelů životního cyklu a způsoby modelování procesů. V další části přináším teoretický úvod do problematiky přípravy marketingové kampaně, kde zkoumám faktory, které ovlivňují úspěšnost marketingové kampaně. Dále následuje praktická část této práce, kterou zahajuji stručným popisem firmy AAA Auto, jejího marketingového oddělení a pokračuji analýzou vybraných procesů. Následná kapitola praktické části je věnována návrhu informačního systému, kde popisuji požadavky k informačnímu systému a vytvořené modely procesů s použitím IS. Cílem této práce je zanalyzovat důležité procesy v marketingovém oddělení, odhalit jejich nedostatky a poté navrhnout způsob jejich optimalizace pomocí informačního systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.