Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový přístup vybraných webových portálů s potravinářským zbožím na českém trhu
Grusserová, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce Analýza marketingového přístupu vybraných webových portálů s potravinami na českém trhu má za cíl prověřit a vyhodnotit kvalitu zákaznických služeb poskytovaných vybranými e-shopy s potravinami. Kvalita je posuzována a měřena za pomoci mystery metod výzkumu trhu. Po e-mailové komunikaci s jednotlivými zákaznickými centry byl proveden i samotný nákup zboží na těchto webových portálech. Na závěr práce hodnotí výsledky provedeného výzkumu, přináší rady k získání nových zákazníků a navrhuje možnosti odstranění případných nedostatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.