Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Gloc, Jiří ; Schenková, Klára (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost UniPi. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní plán marketingové komunikace na následující rok.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Gloc, Jiří ; Schenková, Klára (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost UniPi. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní plán marketingové komunikace na následující rok.
Finanční analýza podniku
Vojtová, Lenka ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Bílková, Stanislava (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzování finanční situace společnosti BOHEMIA HEALING MINERAL WATERS CZ a.s., jež se zabývá stáčením minerálních vod ze vzácných lázeňských pramenů. První část popisuje nástroje používané k zjištění finanční situace podniku a vlivů jeho mikro a makrookolí. V praktické části je vypracována finanční analýza, PEST, SWOT a Porterova analýza pěti sil pro pochopení působení vnějšího okolí na podnik a zároveň zjištění jeho vnitřní situace. V závěru jsou na základě nalezených poznatků navržena možná řešení pro zlepšení.
Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Khomutova, Sofia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu.  V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve představena situační analýza, kde kromě PEST analýzy a Porterové analýzy 5 sil je provedena analýza konkurence a analýza zákazníků. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který obsahuje základní strategie S-T-P a marketingový mix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.