Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing vybraného sportovního zařízení
Maštalíř, Adam ; Hrůza, Filip (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce Marketing vybraného sportovního zařízení se zabývá analýzou současného stavu marketingu házenkářského klubu Handball KP Brno s cílem vytvořit doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část uvádí do problematiky sportovního marketingu a popisuje analýzy PEST, Porterův model konkurenčního prostředí a SWOT použité v další části práce. Na základě provedení těchto analýz jsou vytvořena doporučení, která by měla být následně využita v praxi.
Marketing vybraného sportovního zařízení
Maštalíř, Adam ; Hrůza, Filip (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce Marketing vybraného sportovního zařízení se zabývá analýzou současného stavu marketingu házenkářského klubu Handball KP Brno s cílem vytvořit doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část uvádí do problematiky sportovního marketingu a popisuje analýzy PEST, Porterův model konkurenčního prostředí a SWOT použité v další části práce. Na základě provedení těchto analýz jsou vytvořena doporučení, která by měla být následně využita v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.