Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
HRUBEŠ, Marek
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí vybrané firmy. V praktické části je nejprve autorem provedena analýza marketingového prostředí na základě odborné literatury. Analýza je realizována prostřednictvím vybraných finančních ukazatelů, Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví a PEST analýzy. V další části práce je provedeno porovnání analytických postupů, kterých aplikuje firma v praxi, s postupy, které byly využity autorem. Na základě výstupů z analýz a následné komparace analytických postupů jsou firmě formulována doporučení.
Význam a využití SWOT analýzy pro vybranou firmu
FORMÁNKOVÁ, Zdeňka
Cílem diplomové práce je zjištění příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu, s ohledem na její slabé a silné stránky a případné návrhy řešení.
Analýza vnějšího prostředí podniku
KALINOVÁ, Pavlína
Cílem bakalářské práce na téma "Analýza vnějšího prostředí podniku" je zanalyzovat vnější prostředí vybraného podniku. Na základě této analýzy stanovit trendy v makroprostředí a faktory, které mají největší vliv na vývoj firmy. První část této bakalářské práce byla věnována studiu vybrané odborné literatury vztahující se k tomuto tématu a poznatky byly zpracovány v literární rešerši. Ve druhé části bakalářské práce bylo krátce charakterizováno odvětví a analyzovaná firma. Poté byla provedena analýza vnějšího prostředí pomocí STEP analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví. V závěru této práce byly shrnuty výsledky z provedených analýz a porovnány se stanovenými hypotézami.
Analýza mikroprostředí firmy
FEIKLOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy je provedení analýzy mikroprostředí pro vybranou firmu a na základě zjištěné situace navrhnout případná zlepšení. Závěrečná práce je rozdělena do dvou částí. První část s názvem Literární rešerše je zaměřena na získání teoretického základu, který je nutný k provedení jednotlivých analýz. Tento základ byl získán prostřednictvím studia odborné literatury. Druhá část zahrnuje vlastní práci autorky, která je rozdělena na metodickou část, část zabývající se charakteristikou vybraného podniku, a část ve které byly nastudované metody převedeny do praxe a provedena vlastní analýza. Tato analýza byla dále rozdělena na část zabývající se vlastním podnikem se zaměřením na lidské zdroje, vyráběné produkty a ekonomicko-finanční situaci, a na část analyzující blízké okolí firmy pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.