Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konkurenční pozice vybraného podniku
ZAJAC, Aleš
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení konkurenční pozice vybraného podniku. Pro určení pozice byly použity strategické metody, které slouží k analýze vnitřního a vnějšího okolí podniku. Konkrétně se jedná o tyto metody: analýza konkurentů, Porterův model pěti sil, SWOT analýza. Použita byla také analýza spokojenosti zákazníků. Dále byla aplikována část metod z finanční analýzy ke zjištění finančního zdraví podniku. V závěru práce je zhodnocena současná pozice podniku na trhu a navrhnuta opatření, která by napomohla ke zlepšení konkurenční pozice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.