Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifická úloha marketingové komunikace v České průmyslové zdravotní pojišťovně
Kolísková, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kaiser, Miroslav (oponent)
V předkládané bakalářské práci zpracovávám téma marketingové komunikace zdravotní pojišťovny. Zatímco v teoretické části uvádím formy a nástroje marketingu, jejich využití v marketingové komunikaci, praxe obsahuje poznatky o přístupu veřejnosti ke službám zdravotní pojišťovny. Ústředním tématem druhé části praxe je analýza marketingové činnosti České průmyslové zdravotní pojišťovny v souvislosti s tržními podmínkami, které v systému veřejného zdravotního pojištění jsou obdobné, ale nikoli totožné, ve srovnání s tržními podmínkami tradičních ekonomických subjektů. V závěru pak navrhuji řešení, které se opírá o zjištěné skutečnosti ve zdravotnictví obecně a ve zdravotních pojišťovnách zvlášť.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.